מתכוונים לרכוש מזרן חדש? 

מתכוונים לרכוש מזרן חדש? 

הנה כמה עצות שיעזרו לכם לשמור על המזרן שלכם למשך שנים ארוכות. לפני שנתחיל חשוב שתבינו מדוע כל כך חשוב לשמור על המזרן שלכם מזרן לא מחליפים כל יום וגם לא כל שנה, כיוון שהוא משמש אותנו לאורך שנים כדאי מאוד שנשמור עליו בצורה האולטימטיבית. 

המזרנים של היום הרבה יותר משוכללים, משודרגים, יוקרתיים ויקרים יותר מהמזרנים של פעם, לכן חשוב לשמור עליהם לאורך זמן. 

אז שנתחיל? 

אל תחסכו בהובלה 

אם קניתם מזרן חשוב שתוודאו שהוא מגיע בצורה הטובה ביותר. קניית מזרן היא לא קניה זולה ולכן כדאי להיות בטוחים שהוא מגיע כמו שצריך, ללא כל תקלות. 

וודאו שהמזרן לא מונח על עץ חשוף

אם בסיס המיטה שלכם מרופד, אין שום בעיה להניח את המזרן עליו, אך אם בסיס המיטה שלכם עשוי מעץ חשוף, מומלץ להניח סדין או שמיכה בין הבסיס למזרן, כך גם לא יכנסו שבבי עץ לצד השני של המזרן וגם לא ייווצר עובש במגע ישיר של המזרן עם העץ. 

המנעו מלהרטיב את המזרן 

כשמשהו מתלכלך, האינסטינקט הראשוני הוא לנקות עם מים וסבון, אך אם מדובר במזרן שלכם, כדאי שתחשבו פעמיים לפני שאתם מרטיבים אותו. ספוג ומים אף פעם לא היו חברים טובים לכן מים עלולים ליצור עובש על המזרן. אם ניתן, המנעו מהפעולה הזו ואם בכל זאת אתם חייבים, השתמשו בכמה שפחות מים ויבשו את זה מיד לאחר מכן. 

קרדיט תמונה FREEPIK

הגנו על המזרן עם מגן מזרן 

מגן מזרן זהו אחד מהטיפים החשובים ביותר לשמירה על המזרן. את המזרן אי אפשר להכניס למכונת הכביסה וכל נוזל שנשפך עליו או אפילו הזיעה שלנו במהלך הלילה נספגים במהירות. ההמלצה היא לרכוש מגן מזרן ולכבס אותו פעם בחודש. 

אווררו את המזרן 

המזרן חייב לנשום, לכן ההמלצה היא להפוך אותו על הצד ללא סדין ולאוורר אותו פעם בחודש למשך כמה שעות. אוורר המזרן ימנע ריחות רעים, הצטברות חיידקים ועובש. 

אל תתנו לילדים לקפוץ על המזרן 

המזרן נועד על מנת לשאת את משקל גופכם בצורה האידיאלית. קפיצות על המזרן יפגעו בצורתו וגם יכבידו עליו, מה שעלול לגרום לדפורמציה לקפיץ ולשקיעת הספוג. 

אל תשתמשו בחומרי ניקיון לניקוי המזרן 

חומרים כמו אקונומיקה או כלור לא מתאימים בשום פנים ואופן לניקוי המזרן. החומרים האלו חזקים במיוחד והורסים את החומרים מהם עשוי המזרן. 

הטיפ הכי חשוב – קנו את המזרן ממקום אמין ומחברה מוכרת 

כשמדובר במזרן שלכם, אל תתפשרו לעולם. 

המזרן שאנו ישנים עליו משפיע על כל מהלך היום והלילה שלנו ובעצם משפיע על כל חיינו. 

לכן כדאי לבצע רכישה רק ממקום אמין ומיצרנים מוכרים. 

עמינח מייצרת מזרנים איכותיים בטכנולוגיות מתקדמות שיעניקו לכם חווית שינה שתרצו לחזור אליה בכל פעם מחדש.  

 

 

צרכנות