”ממשלת ישראל אחראית על הרצח שמשתולל ברחבי ישראל”

”ממשלת ישראל אחראית על הרצח שמשתולל ברחבי ישראל”

מאות השתתפו בהפגנה שיזמה מועצת יש”ע מול ישיבת הממשלה.הוריה של שלומית קריגמן הי”ד ההסתה והסרטונים בפייסבוק הם אלה שאחראים לרצח. זה לא דאעש או ארגון אחר. בזמן שהילדים שלנו רואים בפייסבוק סרטונים של מנטוס וקולה הם לומדים איך לרצוח יהודים במדינת ישראל”.

הבוקר התקיימה הפגנה מול ישיבת הממשלה ובה קראה מועצת יש”ע לממשלה לנקוט בצעדים אקטיביים לעצירת ההסתה וגל הטרור הרצחני שפוקד את ישראל.המסר המרכזי: “אפשר לעצור את ההסתה”.

סגן השר איוב קרא, ח”כ מוטי יוגב, ח”כ שולי מועלם, אבי רואה יו”ר מועצת יש”ע וראש מוא”ז בנימין, דוידי פרל ראש מועצת גוש עציון, שי אלון ראש מועצת בית אל, עודד רביבי ראש מועצת אפרת, מלאכי לונגר ראש מועצת קרית ארבע, חננאל דוראני ראש מועצת קדומים, הרב אלי סדן, שילה אדלר מנכ”ל מועצת יש”ע, יגאל דילמוני סמנכ”ל מועצת יש”ע, נעמה וצחי קריגמן הוריה של שלומית ז”ל, עובדי מועצות אזוריות מיו”ש, תושבים וצעירים השתתפו בהפגנה.

נעמה וצחי קריגמן הוריה של שלומית ז"ל
נעמה וצחי קריגמן הוריה של שלומית ז”ל

אבי רואה, יו”ר מועצת יש”ע, נשא דברים ואמר: “אנו קוראים להפסיק את הרצח שמשתולל ברחבי ישראל. על זה אי אפשר להמשיך לשבת במשרד ולא לפעול, חייבים לשמור על תושבי ישראל ובעיקר על ילדי ישראל. לא יתכן שבתוך ישובים ובתוך מרכזי קניות יפגעו וירצחו אותנו. התעוררי התעוררי ממשלת ישראל. חמישים שנה כבר עברו מאז שחרור יהודה ושומרון ועדיין אנחנו נלחמים על קיום חיים יומיומיים ואנחנו לא מרגישים שיש נחישות להילחם בטרור. לא יתכן שממשלת ישראל תסביר להורים השכולים שיש בעיות משפטיות ולכן יש בעיות לגרש את משפחות הרוצחים. בעיות משפטיות על הממשלה לפתור. המוסר אומר שאת אותם מרצחים יש לגרש לכל הרוחות. כל זמן שזה לא יקרה אנחנו נצא ונמחה למרות שהנציגים בממשלה הם אלו שאנחנו בחרנו”.

הוריה של שלומית קריגמן הי”ד: “היא הייתה ילדה של גשר בין חילונים ודתיים, מתנחלים ואנשי המרכז, אלו היו החיים שלה. לצערנו לקחו אותה. הרצח שלה היה אכזרי ומדויק, כי הבחורים שרצחו אותה ידעו בדיוק מה הם עושים. הם דקרו אותה בשלוש מקומות בגוף כך שלא הייתה לה אפשרות לצאת מזה. הם היו מדוייקים והם ידעו בדיוק מה הם צריכים לעשות. אין לנו ספק שההסתה והסרטונים בפייסבוק הם אלה שאחראים לזה. זה לא דאעש או ארגון אחר. בזמן שהילדים שלנו רואים בפייסבוק סרטונים של מנטוס וקולה הם לומדים איך לרצוח יהודים במדינת ישראל. חברי הממשלה וחברי הכנסת הם אלה שיש להם כח והם אלה שיכולים לעצור את ההסתה.”

ח”כ שולי מועלם: “המלחמה שלנו בטרור מורכבת מהרבה חלקים, והתפקיד שלנו כאן הוא לקרוא למלחמה בכל החלקים האלה. היום אנחנו קוראים להפסיק את ההסתה ואנחנו קרואים גם להרוס את בתי המחבלים, אנחנו קוראים שוב ושוב לגירוש של משפחות המחבלים ושל המחבלים עצמם. לדעתנו צריך לעלות דרגה במלחמה בטרור. מדינת ישראל וכוחות הביטחון יודעים איך להגיע אל תשתיות התקשורת של הרשות הפלסטינית. פה אנחנו קוראים להפסיק את המלחמה בהסתה בכל הרשתות”.

חננאל דורני ראש מועצת קדומים: “אנחנו סומכים על הצבא ועל כוחות הביטחון ואנחנו רוצים שגם הממשלה תילחם בהסתה הזאת בכל מקום שהיא. לסגור רשתות חברתיות, רשתות רדיו וטלוויזיה. ההסתה הזאת היא פצצה מתקתקת. אי אפשר להשלים עם ההסתה הזאת שבכל שעה מוציאה ילדים להרוג יהודים בכל מקום”.

סגן השר איוב קרא: “אני הייתי צריך להיות במשרד ראש הממשלה כרגע, אך מכיוון שאני רואה את מלח הארץ שכל דבר שאתם עושים אני אוהב אותו רגליי הובילו אותי לכאן. אי אפשר לעצור את הטרור הזה מבלי לעצור את ההסתה. מדינת ישראל תיכון לנצח נצחים ויש ליבש את הרשות הפלסטינית. צריך לעצור כל דבר שקשור לרשות הפלסטינית כי היא בעינינו הגורמת להסתה והיא גורמת להשחרת תדמיתה של ישראל בעולם.”

חברת הכנסת שולי מועלם.צילום באדיבות מועצת ישע
חברת הכנסת שולי מועלם.צילום באדיבות מועצת ישע
הפגנת מועצת ישע מול ישיבת הממשלה.צילום באדיבות מועצת ישע
הפגנת מועצת ישע מול ישיבת הממשלה.צילום באדיבות מועצת ישע
חדשות בנימין