מטבח חוץ קטן – פונקציונליות ועיצוב מושלמים

מטבח חוץ קטן – פונקציונליות ועיצוב מושלמים

כולנו מפנטזים על להתפנק בחצר, בגג או בגינה עם מאכלים טעימים ומחובקים בחיק המשפחה, החברים, או אפילו לבדנו בזמן איכותי עם עצמנו. כיום עם החדשנות והטכנולוגיה אפשר להגיע לתוצאות קולינריות גם בחצר הבית, בגינה, במרפסת הביתית או בגג באמצעות מטבחים מתאימים. מטבחי חוץ הפכו פופולריים יותר ויותר בשנים האחרונות, ומציעים מרחב ייחודי לבעלי בתים לבשל, לארח ולהירגע בחיק הטבע הפרטי בבית. עם זאת, לא לכולם יש את המותרות של מקום בשפע למטבח חיצוני רחב ידיים. מיד תגלו את הסודות לעיצוב מטבח חיצוני קטן שממקסם את המרחב והפונקציונליות, ומבטיח שתוכלו להפיק את היתרונות הגבוהים ביותר מהחצר, הגינה, או גג הבית שלכם.

מטבח חוץ קטן – כך תעצבו אותו נכון

כשאנחנו מדמיינים מטבח חוץ, מה עולה לנו בראש? לפני הכל פונקציונליות גבוהה. מטבח שיהיה לנו קל לתפעל אותו וליהנות ממנו. רק לאחרי כן, חשוב לחשוב גם על העיצוב. כאשר העיצוב והפונקציונליות משתלבים הרמונית ביחד, הרי לכם המטבח המושלם.

לפני הצלילה לתהליך העיצוב, הקדישו רגע לבחינת המתחמם החיצוני שלכם בבית. חשבו על פרמטרים  של גודל, צורה ומיקום של האזור, האם מדובר במקום עם פטיו, אדמה, או בטון, והאם אתם מקצים מקום ספציפי לכך. קחו בחשבון שגם את החללים הקטנים ביותר ניתן להפוך למטבחי חוץ פונקציונליים ומזמינים בתכנון ויצירתיות נכונים.

מטבח חוץ קטן צריך וזקוק למגוון של תוספות ורכיבים חשובים שבלעדיהם יהיה לו קשה להתקיים ולהביא לתוצאות קולינריות איכותיות:

רכיבים חיוניים:

  • גריל או כיריים – גריל או כיריים קומפקטיים הם הלב של כל מטבח חיצוני. בחרו גודל, סוג וחומרי גלם המתאימים למתחם החיצוני ולהעדפות הבישול שלכם.
  • משטח עבודה – משטח קטן אך יציב מספק מקום הכנה איכותית לבישול האוכל בין אם מדובר באפיה ובין אם מדובר בבישול או צלייה. בחרו את חומרי הגלם העמידים והאיכותיים לעבודה מיטבית.
  • כיור, או שניים – נסו לשלב כיור קטן  לשטיפת ידיים או אלמנטים קטנים, או כיור גדול יותר לשטיפת כלים גדולים. במידת האפשר, הכיור מספק גישה למים לבישול, ולניקיון והוא חלק בלתי נפרד ממטבח חיצוני.
  • אחסון – בין אם אתם בוחרים במטבח שהוא מטבח חוץ בניה עצמית ובין אם אתם בוחרים במטבח שאינו בבניה עצמית חשוב לדעת לבחור בפתרונות אחסון מובנים או ניידים כדי לשמור על כלים, כלי בישול ומרכיבים בהישג יד.
  • פינות ישיבה – שלבו פינות ישיבה כמו כיסאות בר או פינת אוכל קטנה כדי לאפשר גם אירוח נעים ומחבק לצד קולינריות איכותית. כסאות בר חוסכים מקום, וישנן גם פינות אוכל קטנות ונעימות המתאימות לעיצוב בחללים קטנים.

מטבח חוץ קטן – אל תתפשרו על עיצוב ואיכות

עיצוב מטבח חוץ קטן לא אומר להתפשר על סגנון או פונקציונליות. עם תכנון נכון, אלמנטים מתאימים ופתרונות חכמים למיקום נכון, אפשר להפוך כל מתחם חיצוני קטן למקום מפנק ומזמין לבישול ולאירוח בחוץ.

חברת קמאדו היא מהמובילות בתחום מעשנות הבשר ובתחום האפייה בטאבון ומספקת למענכם את המוצרים האיכותיים ביותר לצליית בשר ולעישון בשר, בנוסף לאבזור בהתאמה אישית. מעשנות קמאדו הן מהמעשנות המתקדמות בישראל וברכישתן תקבלו שירות אמין, סבלני ומכיל. אחריות, תפעול מקצועי ברמה גבוהה וליווי מקצועי מהרגע הראשון. 

עצת מומחה