מועצת בנימין: הנחה בארנונה למפקדים במילואים

מועצת בנימין: הנחה בארנונה למפקדים במילואים

מליאת המועצה האזורית בנימין אישרה: מפקדים במילואים יקבלו הנחה אוטומטית בארנונה. ראש המועצה ישראל גנץ: “מצדיעים למשפחות המשרתות” תושבי בנימין בשירות מילואים בעלי תפקיד פיקודי יזכו להנחה של 25% בתשלום הארנונה. כך אישרו חברי מליאת המועצה, נציגי היישובים.

כיום בבנימין נהנים כל משרתי המילואים מהנחה אוטומטית של 5% בארנונה מבלי להגיש בקשה. המועצה מקבלת את פרטי המשרתים ממשרד הבטחון ומזינה את ההנחה ישירות. כך יעשה גם בהנחה החדשה למפקדים.

ראש המועצה ישראל גנץ הביא את ההצעה לאישור המליאה ואמר: “זו הזדמנות שלנו כרשות מקומית להודות באופן מעשי למשרתי המילואים המפקדים, לנשים שלהם שנושאות בעול ולילדים שלהם. בנימין וההתיישבות כולה היא חלק מהסיפור הציוני של חזרת עם ישראל לארצו והיום אנחנו מוסיפים לזה ביטוי. צה”ל וההתיישבות חד הם”.

צילום: דוברות בנימין.

ההנחה תיכנס לתוקף רטרואקטיבית החל מחודש ינואר 2022, ותזכה מפקד במילואים ב-25% הנחה על שטח של עד 100 מ”ר.

כעת החלטת המליאה תועבר למשרד הפנים שעל פי החוזר שיצא בנושא ישפה את הרשויות שיאמצו את ההחלטה. בחודשים הקרובים יעביר משרד הבטחון למועצה את רשימת הזכאים והיא תזין זאת בלי צורך בהגשת בקשה מהתושב.

בבנימין משרתים אלפי תושבים בשירות מילואים מלא, רובם בתפקידים קרביים ורבים בתפקידים פיקודיים. הם נקראים לדגל עשרות ימים. בשנה ומשאירים משפחות בבית.

חברה וקהילה חדשות בנימין כתבה ראשית