מה כדאי לדעת לפני התקנת מטבח או שיפוץ מטבח ישן?

מה כדאי לדעת לפני התקנת מטבח או שיפוץ מטבח ישן?

מתכננים שיפוץ נרחב של המטבח בבית? אילו דברים אתם צריכים לדעת לפני התקנת מטבח או שיפוץ מטבח ישן הדורש גם טיפול בבעיות אינסטלציה באזור המטבח הישן?

תהליך של עיצוב מטבח הכולל החלפת אינסטלציה, תאורה ועוד נחשב בעיני רבים כסיוט. לא מעט חוששים להיכנס למסע משמעותי של שיפוצים מלאים למטבח, לאינסטלציה ולכל הקשור בו- וזאת לאחר שמזהירים בתקשורת על בעלי מקצוע שאינם אמינים, בעלי מקצוע שהם למעשה נוכלים ועלולים חלילה להשאיר אותנו בלי כסף, אבל עם הרבה מאוד עוגמת נפש. אלא שברור, שעיצוב מטבח חדש והחלפת האינסטלציה הישנה והתאורה יכול גם לשדרג את מראה המטבח (לשם כך כדאי לקרוא ל אינסטלטור בתל אביב ממש מקצועי אם אתם גרים באזרו המרכז) וכל הבית ובכך להגשים חלומות לרבים, אם נשכיל לבחור בעל מקצוע מוסמך ומיומן, בתחום המטבחים ובאינסטלציה שיהיה איכותי ובעל ניסיון.

כמו כן, רבים טועים לחשוב, כי שדרוג מטבח או החלפתו חייבים להיעשות אך ורק על ידי חברת מטבחים. זה אמנם נכון, אם יש צורך בפירוק מטבח ישן ושבור והתקנת מטבח חדש במקומו. ואולם, לא חייבים להחליף את המטבח בכל מקרה, אפשר במקרים רבים באמצעות חידוש עיצוב המטבח והחלפת הצנרת לקבל תוצאה לא פחות טובה.

עוד בעניין דברים חדשניים ועוד חדשות בתחום המטבחים – כולנו יודעים כי המטבח הוא אחד החלקים המרכזיים של מראה כל בית. הוא מהווה חלק חשוב ומשמעותי המפגיש בין בני המשפחה בזמן ארוחות, הוא זה שמעניק את האווירה הביתי עם הבישולים והמאכלים הביתיים, ופעמים רבות נדמה, שהמטבח הוא למעשה הלב הפועם של הבית כולו על שלל חדריו בנוסף, במהלך השנים חל מהפך גדול בחשיבותו של המטבח כחלק מרכזי בעיצוב הבית.

המטבח הוא למעשה חלל שמנוצל בעיקר לצרכים פונקציונליים: בישול, שטיפת כלים, אחסון כלים. לכן, בעבר לרוב חדרי המטבח היו חדרים קטנים במיוחד ולא קשורים כלל למראה או לעיצוב אסתטי, המטבח באותן שנים היה לרוב נסתר ומופרד באמצעות דלת. ואולם, עם השנים  כשפרצה תחושת המרחב הפתוח והחללים הגדולים כטרנד עיצובי מרכזי בעולם המודרני,  גם חדר המטבח נפתח לאט ובהדרגה. כיום במקום להיות חלל נסתר ואחורי הפך המטבח למרכז הפועם של הבית כולו. עד כדי כך שברוב תוכניות הבתים החדשים שנבנים בעשרות השנים האחרונות המטבח הוא למעשה חלק ממשולש עיצובי המרכזי יחד עם הסלון.

אם אתם זקוקים לבעל מקצוע מתחום ה מטבחים והאינסטלציה מקצועי ואמין אז הגעתם למקום הנכון! בחברתנו צוות בעלי מקצוע מהתחום המוסמכים והמובילים בתחום וכן עם המלצות מלקוחות רבים.

צרכנות