מה אנחנו צריכים לדעת על ביטוח לרכב

מה אנחנו צריכים לדעת על ביטוח לרכב

עבור ישראלים רבים, הרכב הוא הרבה יותר מכלי אשר תפקידו זה להעביר אותנו מנקודה אחת לאחרת. הרכב מגלם בתוכו משמעויות רבות נוספות. הוא כאן קודם כל כמו סוג של ‘בית שני’. אם הייתם רואים איך ישראלים מתייחסים לרכבים שלהם, מנקים אותם בקפדנות וכן הלאה. לא הייתם אומרים כי אנחנו סתם מגזימים. המכונית שלנו משמשת אותנו בין היתר בתור סמל סטטוס, היא מאפשרת לנו להרגיש חופשיים וכן הלאה. ביטוח אם כן, הוא חלק משמעותי בהוצאות על כל כלי רכב חדש. קודם כל, משום שאנחנו לא יכולים לדעת מה יהיה ואם אנחנו רוצים להישאר מוכנים לכל תרחיש, אנחנו בהחלט צריכים לדאוג לכך שנהיה מכוסים במקרה ונקלענו לסיטואציה מורכבת. אנחנו כאן כדי להסביר לכם על ביטוחים בצפון . נדבר על התפקיד של הביטוח, איך בוחרים את האחד הנכון וכן הלאה. אם זה נשמע לכם מעניין, זה סימן כי עליכם פשוט להמשיך לקרוא.

אלו סוגי הביטוחים הקיימים בשוק

זה לא משנה אם אתם מחפשים ביטוח רכבי יוקרה או ביטוח של רכב מסחרי, אנחנו תמיד נתייחס לפוליסה ככזו המורכבת משלושה חלקים. אנחנו צריכים להבין כי בכל ביטוח, בכל כיסוי מהסוג הזה, יש שני אלמנטים. הראשון, הוא האלמנט החוקי. למשל, המדינה מחייבת על פי חוק, כל נהג, לבטח ביטוח חובה את הרכב. מה התפקיד של ביטוח חובה? זה ביטוח שיכסה הוצאות רפואיות במידה והמכונית תיקלע לתאונה כך שאדם אחר יינזק מהאירוע. הביטוח השני, הוא ביטוח צד ג. מדובר אמנם לא על ביטוח אותו חייבים לעשות על פי חוק. אבל, הוא כן כזה שבדרך כלל רוב הלקוחות יבחרו בו. מדוע? כיוון שהביטוח הזה מכסה נזקים העלולים להיגרם עבור רכוש של אדם אחר במקרה של תאונה. החלק השלישי של הביטוח, הנמצא גם הוא בקבוצה של הביטוחים שאינם חובה חוקית, זה הביטוח המקיף. ביטוח אשר יכול לעזור לכם להחזיר את ההוצאה במידה והרכב נפגע באופן משמעותי בגלל נסיבות שונות ומשונות. החל מפגיעה של איתני הטבע וכלה באירועים של גניבה וכן הלאה.

מה התפקיד שלנו ואיך אנחנו יכולים לעזור לכם

ההוצאות על הרכב, נחשבות להוצאות לא זולות עבור מרבית משקי הבית הישראלים. אנחנו מציעים לעמוד לצידכם בעניין הזה. אנחנו, חברת הביטוח של אריה כהן, מספקים לכם את המענה המקיף ביותר, כדי שביחד, נבחר בפוליסה מדויקת לצרכים שלכם. לפרטים ומידע נוסף, אנחנו זמינים עבורכם כל הזמן.

חברה וקהילה מידע כללי עסקים עצת מומחה