מהם היתרונות ביבוא מוצרי פרסום מסין

מהם היתרונות ביבוא מוצרי פרסום מסין

האם אתם מזמינים מוצרי פרסום רבים לעסק שלכם לצורכי שיווק וקידום מכירות? שוקלים לפרסם את העסק באמצעות מוצרי קד”מ מדליקים ומקוריים? ובכן, באפשרותכם להזמין מגוון מוצרי פרסום מחברות מקומיות בישראל העוסקות בכך, אך כאשר מחפשים מוצרים ייחודיים כדי ליצור בידול מהמתחרים ואם זקוקים לכמות גדולה יחסית של מוצרים איכותיים לשיווק ולפרסום העסק, כדאי ברוב המקרים לייבא את המוצרים לבד מסין.

אמנם, יבוא מוצרים מסין מחייב ניסיון, זהו תהליך ממושך הכולל לא מעט אתגרים, למשל שחרור ממכס, שילוח ימי, הובלות יבשתיות, איתור יצרנים ומשווקים במדינה רחוקה, פיקוח על הייצור והאריזה, עמידה בתקנים מחייבים ועוד. חברות שאינן מעוניינות להתמודד עם הביורוקרטיה ומורכבות הליך הייבוא יכולות לפנות ליבואנים העוסקים בכך, ולרכוש מהן מגוון מוצרי פרסום ממותגים. עם זאת, רכישת מוצרי הפרסום המיוצרים בסין מיבואן ישראלי כרוכה בעלויות גבוהות יותר כיוון שהיבואן מוסיף את הרווח שלו מעל מחיר הפריט. אם מחליטים לייבא לבד או בעזרת חברה מקצועית את מוצרי הפרסום ישירות מספקים סיניים, אפשר לחסוך עלויות רבות ולהימנע מפערי התיווך של היבואנים.

יתרונות מרכזיים ביבוא מוצרי פרסום ישירות מספקים בסין

יבוא מוצרי פרסום מסין משתלם לכל עסק הזקוק לשיווק יעיל ולפרסום אפקטיבי, כל עוד הכמות מצדיקה לייבא באופן עצמי. אם מתכננים לייבא חבילה קטנה עם מספר מועט של מוצרי פרסום חשוב לבדוק מראש את כדאיות העסקה בגלל עלויות השילוח, עמילות מכס, מיסים ועוד. לכן, היבוא של מוצרי הפרסום מתאים בעיקר לחברות בינוניות וגדולות, אך גם עסקים קטנים המשקיעים בפרסום העסק באמצעות חלוקת מתנות ומוצרי קידום מכירות יכולים לקצץ עלויות באמצעות יבוא ישיר של הפריטים. 

יתרונות היבוא העצמי של מוצרי פרסום מסין הם:

  • היצע עצום ומגוון של מוצרי פרסום – במקום לבחור רק מוצרי פרסום הנמכרים בארץ, אפשר לבחור פריטים מדליקים ומיוחדים המשווקים בסין, כך העסק יוצר בידול מהמתחרים ובאפשרותו לייבא מוצרים ממותגים המתאימים למאפייני העסק ולקוחותיו.
  • חיסכון בעלויות – כאשר מייבאים כמות גדולה של מוצרי פרסום ממותגים מסין העסק יכול לחסוך הרבה מאוד כסף, בהשוואה לסכומים שהיה נאלץ לשלם אם היה רוכש את אותם המוצרים מיבואן מקומי בארץ.
  • בידול ממתחרים – לכל עסק יש מתחרים בשוק המקומי, כאשר גם המתחרים מחלקים מוצרי פרסום וקידום מכירות ללקוחות כדי לזכות בחשיפה רחבה ולחזק את מיתוג העסק. לכן, כדאי לייבא לבד מוצרי פרסום שאין למתחרים, כך יוצרים בידול ומשפרים את מיתוג העסק.
  • חדשנות – יצרני מוצרי הפרסום בסין מחדשים כל הזמן את הפריטים ומציעים מגוון מוצרים חדשים ומדליקים. עסק המעוניין לזכות בחשיפה רחבה ובפרסום אפקטיבי יכול לייבא את המוצרים הממותגים החדשים והאיכותיים ביותר, בעלויות משתלמות, ולמעשה להציע מוצרים חדשניים ושימושיים שהלקוחות שמחים לקבל ולהשתמש בהם. במקום חלוקה של מגבות עם לוגו או עוד פעם כובע עם לוגו החברה, אפשר לבחור מוצרי פרסום חדשים והעסק זוכה לתדמית טובה יותר.

יבוא מוצרי פרסום בעזרת חברת SW TRADE מבטיח לכם יתרונות רבים כמו מחירים משתלמים, שירות מקצועי וצמוד לכל אורך שלבי היבוא, איתור ספקים אמינים בסין, ניהול השילוח ועמילות המכס, חיסכון בהוצאות השיווק ועוד. חברת SW TRADE מתמחה ביבוא מוצרים מסין, לרבות יבוא של מוצרי קידום מכירות ופרסום באיכות גבוהה ובמחיר אטרקטיבי.

צרכנות