מהי אנרגיה ירוקה

מהי אנרגיה ירוקה

אנרגיה ירוקה היא כינוי לכל צורה של הפקת אנרגיה חשמלית לתועלת האדם בצורה שאינה פוגעת בסביבה, באקלים ובטבע. בזכות מחקרים ופיתוחים טכנולוגיים עדכניים, אמצעי הפקת אנרגיה ירוקה נמצאים בפיתוח מתמיד ודעת הקהל העולמית תומכת בעניין זה. אנרגיה ירוקה טובה יותר לאדם ולעולם הרבה יותר מאשר שאר הדלקים שמזהמים את הסביבה כמו פחם ודלקים.

ההגדרה המדויקת של אנרגיה ירוקה

אנרגיה ירוקה יכולה לבוא ממקורות טבע מגוונים ושונים שלא יוצרים תוצרי לוואי מזהמים. מקורות אלו יכולים להיות קרינת השמש, רוחות, גשמים, אנרגיה מן הצומח, אנרגיה המופק מאצות ים וכמובן קיטורים גיאותרמיים. מה שהופך אותם לירוק זו העובדה שהם אינם מתכלים לעולם כיוון שתמיד הם יהיו זמינים ונגישים כמו שמש ורוח, חלק מהם מתחדשים וגדלים במהרה כמו צמחים ואצות. דלקים שאנו משתמשים בהם עכשיו להפקת חשמל, שמקורם ממאובנים, אינם מתחדשים והפקת חשמל מהם גובה מחיר כבד לסביבה ולאוויר שאנו נושמים.

סוגים שונים של אנרגיה ירוקה

עם השנים נכנסים עוד ועוד סוגים שונים של אמצעים להפקת אנרגיה ירוקה. להלן שלושה אמצעים פופולריים שנעשים בהם שימוש גם בבתים פרטיים בכל רחבי העולם:

  • אנרגיה סולארית – זה אולי הסוג השכיח ביותר של אנרגיה ירוקה. באמצעות פאנלים המותקנים על גגות בתים או בשטחי ענק במדבריות, ניתן להמיר אנרגיית אור לאנרגיה חשמלית שמישה. בלוחות הסולריים מושתלים תאים פוטו-וולטאיים שלוכדים את קרינת השמש וממירים אותה לחשמל זמין. יש היום המון חברות פרטיות המציעות התקנת מערכת סולרית לבתים ולחברות.
  • אנרגיית רוח – האוויר התמידי שבאזוריים הרריים וגבוהים לדוגמא יכול להווה מקור זרימת כוח המניע טורבינות רוח הממירות את הקינטיקה לחשמל. בדרך כלל בשימושים לאומיים ותאגידיים ופחות בבתים פרטיים.
  • אנרגיה מכוח זרימת המים –המים מהווים מקור אנרגיה חשוב לטובת האדם. התהליך של הפקת החשמל נובעת בין היתר דרך מעקב אחרי האידוי של המים, גאות ושפל וכמובן גשמים וזרמי נהר.

נצלו את מה שמציע כדור הארץ לטובת האדם

יש בידינו כדי להציל את העולם ואפילו לגבות מכך תועלת רבה. אנרגיה חשמלית המופקת בצורה ירוקה נמצאת בפיתוח מתמיד וזוכה לפופולריות רבה במיוחד בקרב הדורות הצעירים. התקנת מערכת סולרית נמצאת במיליוני בתים ברחבי ארצות הברית ובארצות שופעות שמש, וזה כמובן חוסך לכם את העלות על חשמל המופק מפחם בדרכים הרגילות.

פנו עוד היום לסאן גרין >https://www.sungreen.co.il/

צרכנות