מגירעון לאיזון ולצמיחה כלכלית: מועצת גוש עציון סיימה את תכנית ההתייעלות בהצלחה

מגירעון לאיזון ולצמיחה כלכלית: מועצת גוש עציון סיימה את תכנית ההתייעלות בהצלחה

לאחר שנים שבהן מועצת גוש עציון הייתה בגירעון תקציבי הודיע היום משרד הפנים כי תכנית ההתייעלות של המועצה הצליחה וכי היא סיימה את התכנית. ראש המועצה שלמה נאמן: “מגירעון לצמיחה ופיתוח כלכלי- הצלחה גדולה למועצה”

גרעונות out צמיחה in: במועצת גוש עציון יוצאים לדרך חדשה, היום התבשר ראש המועצה שלמה נאמן כי לאחר תבחיני משרד הפנים המועצה סיימה את תכנית ההתייעלות בהצלחה וכי גירעונות כלכליים שליוו את המועצה במשך שנים ארוכות הסתיימו והמועצה יוצאת היום לדרך חדשה.

במכתב שקיבל נאמן מסיון להבי מנהלת אגף בכיר תקצוב ברשויות המקומיות במשרד הפנים נכתב כי מועצת גוש עציון חתמה בשנת 2019 על תוכנית התייעלות כלכלית מול משרד הפנים במטרה לעצור את הגירעון ולהביא לאיזון בתקציב השוטף. “לאור בחינת דו”ח רבעוני של שנת 2020, ולאחר בחינת עמידת הרשות ביעדים הכספיים וביעדים נוספים של תכנית ההתייעלות הרינו לאשר כי תכנית ההתייעלות של הרשות הסתיימה על כל המשתמע מכך”

בגוש עציון הדגישו כי השמירה על האיזון התקציבי לא נעשתה על ידי קיצוץ בשירותים, אלא להפך בתקופה זו, תוך שמירה על אי חריגה, גדל תקציב המועצה בכ ־20 אחוזים. כמו כן הגדילה המועצה את ההשקעה הישירה בתקציב היישובים באמצעות הגדלת תקציב הוועדים בכ־10 אחוזים.

ראש המועצה האזורית גוש עציון שלמה נאמן בירך ואמר כי: “אנו שמחים לבשר שאושר לנו תקציב 2021 במשרד הפנים, תקציב עם השקעה גדולה יותר בשירותים, ביישובים, בתושבים ובהתיישבות. מהתייעלות – לצמיחה. על כל אלה מגיעה תודה גדולה לחברי ועובדי המועצה ולתמי נאסה ממשרד הפנים וצוותה שליוו אותנו לכל אורך התהליך. אפשר לטפוח לעצמנו לרגע על השכם ולשוב מיד לעבודה החשובה של המשך פיתוח והרחבת גוש עציון”.

חדשות גוש עציון והר חברון פוליטי