למה לבחור פינות ישיבה מעץ לגינה

למה לבחור פינות ישיבה מעץ לגינה

עבור אנשים רבים, פינות ישיבה לגינה שעשויות מכל חומר אחר פרט לעץ פשוט אינן אופציה. כמובן שזה לא נכון עבור כולם. אך יש לריהוט גינה מעץ מספר יתרונות על פני למשל, ריהוט מתכת, שהינו גם כן  חומר פופולרי המשמש לבניית שולחנות וכיסאות לגינה.

ריהוט גינה מעץ יפה

רהיטי עץ הוא מאוד אטרקטיבי. כאשר הוא בעל מבנה טוב, קשה למצוא כיסאות ושולחנות לגינה מדהימים יותר. בגלל שיש כל כך הרבה סוגים שונים של עץ, ניתן לבחור מתוך מגוון של צבעים וסוגים. ניתן כמובן גם לצבוע את העץ בכל צבע העולה על דעתכם וכך לקבל מוצר ייחודי לכם. התאמה אישית של פינות ישיבה לגינה מעץ הינו יחסית פשוטה לחומרים אחרים כגון פלסטיק, וכך ניתן לקבל מוצר שמתאים לכם בצורה מושלמת. ישנם גם מספר גדול של סגנונות ריהוט גן מהעץ המעניק לנו הזדמנות למצוא משהו שמתאים לנו ולמרחב החיצוני שלנו.
בסך הכל, ריהוט גן, כאשר הוא בנוי היטב, יכול להיות מאוד יפה, גם חזק וגם מעניק לנו ולאורחים שלנו תחושה של חמימות.

פינות ישיבה מעץ.צילום באדיבות עם האדמה

עמידות של פינות ישיבה מעץ

רהיטי עץ נוטה להיות עמיד מאוד. זה חשוב מאוד עבור רהיטים כי הוא הולך להיות ממוקם בחוץ.  בשונה מרהיטי בבית שצריכים להתמודד רק עם השימוש שלנו (ושל הילדים) הרי שפינות ישיבה לגינה צריכות להתמודד גם עם גשם,שמש, רוח ועוד.
ריהוט עץ, כמו כל חומר אחר הנמצא במרחב החיצוני דורש טיפול .
מומלץ מאוד פעם בשנה לצבוע את הריהוט, וכך לשמור עליו בצורה טובה יותר.

פינות ישיבה מעץ מתמזגות היטב עם העיצוב של המרחב החיצוני

כשאנו חושבים על מרחבים חיצוניים, אנו חושבים על עצים ירוקים,פרחים ועוד דברים טבעיים,כמובן שעץ הינו חומר טבעי ושכן הוא כזה, הוא מאוד מתאים לחלל החיצוני.

תחזוקה של פינות ישיבה לגינה מעץ

צרכנות