לימוד עיצוב גרפי

לימוד עיצוב גרפי

תכנים באתרי מדיה שונים מועברים במספר דרכים. העיקרי הוא באמצעות מלל, ולידו, בין היתר, תכנים המועברים על ידי תמונות, גרפיקה, איורים וכדומה. יש חשיבות רבה לאופן העברת תכנים אלו על מנת שהמביט בהם יוכל לקלוט את המסרים שהועברו. לחילופין, יש מקרים בהם יש צורך להעביר מסרים ללא מלל. יש צורך בהתמחות בתחום. לימוד עיצוב גרפי יספק לכל תלמיד וסטודנט את הכלים לכך והבוגר יוכל להשתלב בעבודה בתחום. מעצבים גראפיים מבוקשים מאוד בחברות ועסקים שונים בתחום. הם נדרשים לעצב עבור מדיה מודפסת הקיימת בעיתונים, פוסטרים, שלטי חוצות, מגזינים ועלונים יוקרתיים ו/או שיווקיים, וגם עבור מדיה דיגיטאלית כמו: אתרי אינטרנט, דפי נחיתה, אפליקציות ומשחקים, טלפונים סלולארייים, טאבלטים וכדומה. 

מסלול הלימודים כולל נושאים שונים נדרשים ובין היתר: טיפוגרפיה, קומפוזיציה, צבע, פיתוח קונספט, עיצוב אתרים, אפיון חוויות משתמש, עיצוב ממשק ועיצוב לדיגיטל. קורסים אחרים בו עוסקים הוא לימוד תוכנות  דוגמת: פוטושופ, אילוסטרייטור, אינדיזיין, WORDPRESS, ADOBE XD וכדומה. הלימודים   בקורסים השונים נערכים על פי מסלול המשלב את כל הנושאים הללו. הקורסים כוללים לימודים עיוניים כאשר החומר מועבר על ידי המרצים השונים, וכן, תרגול מעשי של התלמידים בכיתה, הכנת שיעורי בית ופרויקטים. המרצים והמתרגלים יבדקו את העבודות לאורך כל המסלול ויעירו הערותיהם על מנת שהתלמידים יפנימו, יתקנו ויפיקו לקחים. בדרך זאת של מעקב וביקורת, וכן, סיעור מוחות בין המלמדים והתלמידים ניתן יהיה להשיג אפקט לימוד מרבי.

לימודי עיצוב גרפי. תמונה: pixabay

לימוד עיצוב גרפי נערך במכללה בעלת תשתית מתאימה ללימודים אלו וללימודים דומים בתחום. היא כוללת, צוותי מורים המגיעים מהעולם האקדמי, ולא פחות חשוב, מהתעשייה עצמה. כך, שהמורים מכירים מקרוב את התחום והינם בעלי ידע בלתי אמצעי וניסיון מוכח המגיע מעשייה אינטנסיבית בו. כך, הם יוכלו להעביר את החומר בצורה עיונית אבל גם בהתאמה לצרכי ודרישות השוק. יש לדבר הזה חשיבות מאחר והוא מכשיר  את התלמידים בצורה הממוקדת ביותר למשימות בהם הם ייתקלו בעת העבודה. זאת נחשבת להכשרה מעולה המקלה רבות על הכניסה למקצוע במקומות העבודה השונים. כל יוכל כל בוגר להשתלב במהירות או להקים עסק עצמאי וכדומה.

היות והמרצים מגיעים מהתחום והיות וגם ההנהלה מחוברת אליו הרי שהם יכולים לסייע לבוגרים למצוא תעסוקה בעת סיום הלימודים. הסיוע מגיע מקשרים עם מנהלים בחברות השונות, וכן, בגלל קשר רצוף הקיים כל העת לאתרי העבודה. מעבר לכך, במכללה יש חדרי לימוד המצוידים בכל המכשור הנדרש ללימוד יעיל. בנוסף, קיימים במכללה ספרי הדרכה ולימוד מגוונים בהם ניתן להיעזר. כמו כן, מארגנת המכללה כנסים וימי עיון היכולים לתרום ללומדים ולבוגרים. הלימוד נעשה בקורסים בהם כמות התלמידים קטנה, יחסית, וניתן לתקשר עם כל אחד על בסיס אישי. כל האלמנטים הללו מסייעים בסופו של דבר לתלמיד. מומלץ ללמוד במכללה בעלת מוניטין בתחום.

 

 

צרכנות