ליל תשעה באב- אירוע “הלילה לא לומדים תורה” באריאל   

במוצאי שבת, ליל ט’ באב, ה-6 באוגוסט 2022 יתקיים במרכז הצעירים “הספינה” באריאל  פאנל ייחודי בנושא “ערבים זה בזה?!”, בהנחיית העיתונאית יערה זרד ובהשתתפות ח”כ קטי שטרית (ליכוד), מייסד “החזית להגנת הדמוקרטיה” אורי זכי, מר אלדד הלחמי, ושליחת חב”ד בקטמנדו חני ליפשיץ   

הערב מתקיים במסגרת אירועי “הלילה לא לומדים תורה”- רבי-שיח והדברות על משמעות החורבן בימינו ומושגים הקשורים בו ובראשם “שנאת חינם” ו-“ערבות הדדית”. 

האירועים המיוחדים לליל תשעה באב מתקיימים בכל רחבי הארץ ביוזמת כנס שדרות לחברה וחינוך, ארגון יחד מבית אור תורה-סטון והמכללה האקדמית לחינוך על שם קיי בבאר שבע.  

אלוף במילואים עוזי דיין, נשיא ומייסד כנס שדרות לחברה וחינוך: “הלילה לא לומדים תורה- אבל מלילות כאלה נלמד להבין מהי שותפות יעוד של האומה כולה, ונחזק את הלכידות שחסרה לנו בזמן הזה לא פחות משחסרה בימים ההם”.  

קרדיט לתמונות: כנס שדרות לחברה וחינוך

הרב ד”ר כתריאל ברנדר נשיא וראש רשת מוסדות “אור תורה סטון”: אין זה מקרה שהשנה האירועים מתקיימים בסימן “ערבים זה לזה” שכן, אותה ערבות הדדית אליה אנו שואפים ומבקשים להוביל את עצמנו ואת הדורות הבאים, היא המציאות ההפוכה למציאות “שנאת החינם” אשר הביאה לחורבן הבית וממשיכה להוסיף לחורבנו”.  

פרופסור אריה רטנר, נשיא המכללה האקדמית ע”ש קיי בבאר-שבע ויו”ר כנס שדרות לחברה וחינוך: “מן הראוי כי נקונן באירועי “הלילה לא לומדים תורה”  על מה שאנו במו ידינו מחוללים באי כיבוד האחר, השונה מאיתנו, בעל הצרכים המיוחדים ובעל הדעות וצבע העור השונה. הפדגוגיה של מגוון והכלה שאנו במכללת קיי שואפים לפתח היא עבור כולנו ואם לא נקיימה נקונן כולנו כאן גם בשנים הבאות”.  

קרדיט לתמונות: כנס שדרות לחברה וחינוך

אירועי “הלילה לא לומדים תורה” המתקיימים זו השנה ה-21, עוסקים השנה במגוון נושאים הנוגעים בקונפליקטים ובשסעים המאפיינים את החברה הישראלית בעידן שאחרי הקורונה, ובהם יוקר המחייה, ביטחון אישי במרחב הציבורי, מחאת המורים, השתלבות החרדים בחברה הישראלית, הסכסוך הישראלי-פלסטיני, המצב המדיני-ביטחוני ועוד.  

הכניסה וההשתתפות באירועים חופשית ללא הרשמה מראש וללא תשלום (על בסיס מקום פנוי). מומלץ להתעדכן מראש בפרסומים אודות האירוע בתקשורת המקומית באתרי העיריות והרשויות המקומיות וברשתות החברתיות  

חברה וקהילה חדשות אריאל כתבה ראשית