“לחנך לקבלת האחר כבר מגיל צעיר”

“לחנך לקבלת האחר כבר מגיל צעיר”

הסופר והמשנה לראש עיריית מודיעין, עמיעד טאוב, סייר בשומרון עם ראש מועצת שומרון יוסי דגן וקרא מספריו לילדי הגנים “כמי שנושא הצרכים המיוחדים נוגע לו אישית, אני מאמין בחינוך מגיל צעיר לקבלת האחר”

עמיעד טאוב, המשנה לראש העיר מודיעין ומחבר ספרי הילדים “אחי מיוחד” ו”קסם אישי” הגיע אתמול לגני ילדים בישובים בשומרון, יחד עם ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן. טאוב הקריא מספריו לילדי הגנים והעניק כ-200 ספרים לילדי השומרון.

ספרי הילדים שחיבר טאוב עוסקים ברגישויות החברתיות של ילדים עם צרכים מיוחדים וילדים המתמודדים עם אתגרים אחרים ופותחים את הילדים לעולם סובלני יותר כלפי אנשים עם מוגבלויות.

טאוב מחזיק בעירו, בין היתר, בתיק השירותים החברתיים והנושא קרוב מאוד לליבו והוא מקדם את הנושאים האלה בהרצאות רחבות היקף לילדים ומבוגרים כאחד.

“אין גיל ללמד סובלנות חברתית,” אומר טאוב, “החברה שלנו מחויבת לגלות ערבות הדדית לכל אדם, ללא קשר לזהות שלו או לאתגרים שלו. הספרים מציגים עולם של ילדים מיוחדים ואחים מיוחדים ומיועדים לכל ילדי ישראל במטרה ללמד גם שכל אחד יכול וגם לבקש את הרגישות ושימת הלב לנקודות שלא היינו שמים לב אליהן ביום רגיל”

“אוכלוסייה נמדדת ביכולת שלה לקבל את האחר והשונה” אומר יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון “עמיעד נוגע ברגישויות החברתיות של ילדים עם צרכים מיוחדים, והיום זכינו עם הילדים לשמוע את סיפוריו”.

חדשות מקומיות חינוך ותרבות כתבה ראשית