לאחר ההרס: ח”כ לימור סון הר-מלך הגיעה לחזק את תושבי נחלת צבי

לאחר ההרס: ח”כ לימור סון הר-מלך הגיעה לחזק את תושבי נחלת צבי

חברת הכנסת לימור סון הר-מלך מסיעת עוצמה יהודית הגיעה אתמול (חמישי) לגבעת נחלת צבי בבנימין, לאחר שבשעות הבוקר החריבו פקחי המנהל האזרחי ושוטרי מג”ב את בתי הגבעה, וחיזקה את ידי התושבים.

ח”כ סון הר-מלך נפגשה עם משפחת כהן שמתגוררת בגבעה יחד עם גרעין בחורים מישיבת מרכז הרב. בני המשפחה סיפרו על חשיבות הנוכחות היהודית בנקודה, שבולמת את תוכניות הרשות הפלסטינית לייצר רצף ערבי מגוש רמאללה לכיוון יריחו.

במהלך הביקור סיירה סון הר-מלך גם במקבצי הבנייה הערבית הלא חוקית שפזורים לכל אורך העין בסמוך לגבעה, ותקפה את מדיניות האכיפה הסלקטיבית שמבצע המנהל האזרחי.

“אנחנו כאן במקבץ של בתים ערבים לא חוקיים בשטח C”, אמרה סון הר מלך כשהיא סוקרת מאחוריה שורת בתי פאנל שנבנו במימון האיחוד האירופי. “הבתים הללו נמצאים 500 מטרים בלבד מגבעת נחלת צבי, אבל כאן אף אחד לא חושב לבוא ולאכוף. בכל חודש נוספים כאן מבנים חדשים ומקבץ הבנייה כבר בדרך להפוך לכפר”.

“לעומת זאת, את גבעת נחלת צבי בחרו במנהל האזרחי להרוס כבר 5 פעמים במהלך החודש האחרון. לחלוצים יהודים הורסים – ומתוכניות הרשות הפלסטינית מעלימים עין. זהו פשע ממדרגה ראשונה”, אמרה סון הר-מלך.

בהמשך סיפרה סון הר-מלך על המפגש עם תושבי הגבעה: “פגשתי משפחה מדהימה שנאחזת בהר למרות כל הקשיים. זוג צנוע ומלא מסירות נפש, שסיפרו כשחיוך נסוך על פניהם על הזכות שנפלה בחלקם לגאול את אדמות הארץ השוממות. בנוסף למשפחה פגשתי בחורים איכותיים ואידיאלסטים שמחזיקים את הגבעה בנחישות והתמדה, לצד הקפדה על סדרי לימוד”.

“אלו הם החלוצים של ימינו שנאבקים יום יום בשטח, ושומרים על יהודה ושומרון מההשתלטות המאורגנת שמובילה הרש”פ. לצערנו הם חיים ופועלים ללא הכרה והוקרה מצד הממשלה, שאפילו מתנכלת להם באופן בלתי פוסק. בממשלת הימין הקרובה שתקום נפעל בעז”ה לשינוי המצב וקידום ההתיישבות ביהודה ושומרון על כל חלקיה”, הוסיפה סון הר-מלך.

המפעל הציוני חדשות בנימין כתבה ראשית פוליטי