כניסה מצומצמת לקבר יוסף אמש

כניסה מצומצמת לקבר יוסף אמש

כ30 בני אדם בהם ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן נכנסו הלילה לקבר יוסף, זאת במטרה לנקות ולתחזק את הקבר. דגן: “עוד נחזור לקבר יוסף בראש מורם – לא כגנבים בלילה”.

כ 30 בני אדם נכנסו הלילה בכניסה מצומצמת לקבר יוסף, ביניהם ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן, סגנו דוידי בן ציון, מח”ט שומרון אל”מ רועי צוויג, קצין הגמ”ר רב סרן עזריאל פרלמן, חברי קבוצת “מאחורי הסרוגים” ומתנדבי מנהלת המקומות הקדושים של המועצה האזורית שומרון.

הכניסה התקיימה כחלק מהכניסות הקבועות של המועצה האזורית שומרון, ומנהלת המקומות הקדושים של המועצה בראשותו של נתנאל שניר,  במטרה לבצע נקיונות ושיפוצים קלים בקבר יוסף.

קרדיט: מועצה אזורית שומרון

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן הודה לכוחות הצבא והמשטרה המלווים את הכניסות באופן קבוע ואמר: “קבר יוסף הוא אחד המקומות הקדושים לעם היהודי, נכס לדורות של אומה שלמה, השמירה על המקום היא זכותנו וחובתנו, זו לא טובה שמישהו עושה לקבוצה כזו או אחרת של מתפללים. אני קורא לממשלת ישראל לחזק את האחיזה במקום, ולהביא לחזרה של מדינת ישראל לשליטה במקום כפי שנקבע בהסכמי אוסלו. אין סיבה שנמשיך להגיע לאחד המקומות הקדושים לעם היהודי כגנבים בלילה”.

חדשות שומרון כתבה ראשית