כל מה שצריך לדעת טרם בוחרים שירותי השכרת מנוף

כל מה שצריך לדעת טרם בוחרים שירותי השכרת מנוף

על אף שמנופים מזוהים בעיקר עם פרויקטים שונים בענף הבניה, לא פעם יש צורך בהם גם עבור העברת ציוד במסגרת העברת דירה או במסגרת רכישת רהיט כלשהו שבלתי אפשרי להעלות אותו במדרגות או במעלית לדירה בשל סיבות שונות. השכרת מנוף רלוונטית במקרים שונים ואם אתם זקוקים לשירות המדובר, חשוב מאוד שתבחרו את החברה הטובה ביותר בתחום זה.

השכרת מנוף – מה כדאי שתדעו?

אם אתם זקוקים למנוף עבור העסק שלכם, עבור העברת תכולת דירה או עבור כל מקרה אחר, הרי שאתם בוודאי לא תרכשו מנוף לצורך המדובר וכל שנותר לכם הוא לחפש חברה המציעה שירותי השכרת מנוף. כאשר מדובר על השכרה חד פעמית של מנוף, הבחירה הטבעית היא לבחור במנופי סל אשר מורכבים על משאיות, רכבים או מנופים הידראוליים ומעבירים אותם ממקום למקום. עוד סוג של מנופים הם מנופי הצריח אשר מתאימים בעיקר לעבודות בנייה ארוכות טווח. כאשר זקוקים למנוף הרמה כלשהי, חשוב מאוד לבחור באיש מקצוע מיומן, מוסמך ומקצועי בתחום, אשר ידע כיצד להתמודד בצורה הטובה ביותר עם תנאי השטח השונים.

כיום השכרת מנוף רלוונטית מאוד עבור עבודות הובלה שונות שבהן נדרש להעביר תכולת דירה מקומה גבוהה, או תכולה שבלתי אפשרי להעביר במדרגות או במעלית, או כאשר רוצים לחסוך בזמן ההובלה. ניתן לשכור מנוף גם אם רכשתם רהיט גדול כלשהו ואין אפשרות להעביר אותו לדירה בדרך הסטנדרטית והרגילה. מכיוון שכיום ניתן למצוא לא מעט אנשי מקצוע אשר מציעים את השירות המדובר, חשוב לבחור בצורה נכונה.

כיצד תבחרו חברה להשכרת מנופים?

כיום ישנן כאמור לא מעט חברות המציעות מנוף להשכרה והדבר ללא ספק יוצר בלבול וקושי לבחור את החברה הטובה ביותר. על כן, טרם תבחרו את החברה הרלוונטית ביותר עבורכם, כדאי שתבדקו כמה דברים חשובים: ראשית כל, האם מדובר על חברה מוכרת ובעלת מוניטין בתחום השכרת מנופים, אשר ניתן לסמוך עליה כי היא תספק לכם את המנוף המתאים לכם ביותר. כמובן שהמנוף מגיע עם מפעיל ויש צורך לוודא כי המפעיל מוסמך בהפעלתו. מעבר לכך, חשוב מאוד שתבדקו האם לחברה יש את כל הביטוחים הרלוונטיים להפעלת מנוף.

מנוף ללא מפעיל, סוג המנוף והעלות

אם יש לכם מפעיל למנוף ואתם זקוקים רק למנוף עצמו, יש לבדוק מול החברה האם היא מציעה אופציה של השכרת המנוף בלבד וכן האם הדבר יפחית מהעלות הכוללת. כמובן שכדאי מאוד לוודא שמדובר על חברה מומלצת אשר ניתן לסמוך עליה שתספק לכם מנוף איכותי ומפעיל מקצועי במחיר ההוגן ביותר. עוד פרמטר שחשוב מאוד לתת עליו את הדעת הוא המיקום של החברה והאם היא מציעה שירותי השכרה של מנוף למקום הספציפי שאתם זקוקים לו.

סוג המנוף הנדרש לכם גם מהווה פרמטר שיש לקחת בחשבון ויש לוודא מול החברה האם היא מספקת סוגי מנופים שונים ובפרט את המנוף שאתם זקוקים לו באופן ספציפי.

גם סוגיית העלות היא כמובן חשובה ויש צורך לשים דגש על המחיר המוצע. כדאי לערוך סקר מחירים בין חברות שונות על מנת לוודא שמדובר על מחיר תואם שירות ומשתלם ולא על מחיר מופקע.

אם אתם זקוקים לשירות מנוף הרמה ברמלה, אין ספק שחשוב מאוד שתבחרו את החברה המציעה את השירות המדובר בצורה הטובה ביותר. לוי הרמות הם הבחירה האידיאלית כאשר מדובר על מנופי הרמה מכל סוג.

עצת מומחה