כל מה שכדאי לדעת על החלפה או שכפול מפתחות לרכב

כל מה שכדאי לדעת על החלפה או שכפול מפתחות לרכב

אנשים מתקשרים למנעולן רכב ממגוון סיבות, כאשר בסופו של דבר הם צריכים ליצור שכפול שלט לרכב. לפעמים מדובר על מפתח ישן ושחוק שנשבר או שהשלט הפסיק לעבוד, או שהם רוצים להעניק לחבר או בן בית אחר את האפשרות להשתמש ברכב שלהם. שמירת מפתח רכב רזרבי במיקום מאובטח הוא תמיד רעיון חכם למקרה שהמקורי ילך לאיבוד או תתמודדו עם מצב בלתי צפוי. ללא קשר לסיבה, קבלת שכפול שלט לרכב היא אחת הסיבות הנפוצות ביותר לפנות למנעולן מקצועי.

מה ההבדל בין שכפול מפתח לקידוד מפתח לרכב?

כאשר אתם רוצים לפתוח את הרכב עם השלט מפתחות הרכב משדרים קוד מתוכנת למקלט הפנימי של הרכב הספציפי שלכם. זה מקטין את הסיכוי לגניבת רכב ושכפול מפתח מזויף. בעיה מבנית במפתח המקורי היא סיבה שכיחה נוספת לצורך בביצוע קידוד מפתחות לרכב שאינם פועלים. במהלך תהליך העתקת המפתח, אפילו הבדלים זעירים, יכולים ליצור מפתח שונה מכדי להתאים למנעול המכונית שלכם ולכן חשוב להזמין רק מנעולן מקצועי בעל כל הניסיון הדרוש כדי לבצע קידוד מפתחות מקצועי ואמין. בסופו של דבר, כאשר אתם נתקלים בבעיה עם פתיחת רכב שלכם, פניה לשירותיו של מנעולן רכב זוהי שיטה חסכונית ופרקטית לוודא שתמיד יהיה לכם מפתח גיבוי למקרה שהראשי שלכם יתקלקל או יישבר.

שלבים חשובים לבדיקה בעת הזמנת שירותי שכפול מפתח רכב

כאשר אתם מעוניינים לשכפל מפתחות לרכב, יש לברר איזה סוג מפתח יש לכם לפני ביצוע השכפול. יש בטכניקות שונות של שכפול מפתחות עבור סוגים שונים של מפתחות. כדי לוודא שאתם מקבלים את סוג המפתח המתאים, וודאו שאתם משתמשים בשירותיו המקצועיים של איתמר מנעולים. מנעולן רכב צריך להיות בעל ניסיון בייצור מפתחות עבור המותג והדגם של המכונית שלכם.

כמו כן, חשוב לאשר שאתם הבעלים של הרכב ובעלי הסמכות ליצור עותק נוסף של המפתח.

לאחר השכפול יש לבדוק אם הרכב שלכם נפתח ומתניע כהלכה על ידי ניסיון להשתמש במפתח החדש. זה ימנע כל מטרד עתידי או הפתעות בלתי צפויות.

ברגע שאתם משיגים את המפתח הכפול, עליכם לאחסן אותו בבטחה. שמרו אותו במקום בטוח ומאובטח, אל תשאירו אותו במקום שקל להגיע אליו. כאמצעי זהירות נוסף, חשוב לספק מפתח משוכפל לקרוב משפחה או מכר שאתם יכולים לסמוך עליו, שיוכל לעזור לכם במידה ותתקלו בבעיות עם המפתח המקורי. במקרים אלו איתמר מנעולים יכול לסייע לכם ולפתור עבורכם כל בעיה או תקלה שקשורה לנעילת הרכב שלכם.

עצת מומחה