כביש הגישה לאבני חפץ ייסגר לתנועת פלסטינים

כביש הגישה לאבני חפץ ייסגר לתנועת פלסטינים

לאחר שבוע של הפגנות ועצרות יומיומיות של תושבי השומרון במקום בו אירע הפיגוע בו נפצעו בני הזוג ניר הודיעו נציגי הצבא כי המעבר על הכביש יתאפשר אך ורק לתושבי שני הכפרים הסמוכים בכפוף לבידוק.שולי לנגרמן יו”ר הישוב אבני חפץ:”סומכים את ידינו על צה”ל”.

לאחר שבוע של הפגנות ועצרות יומיומיות של תושבי השומרון במקום בו אירוע הפיגוע בו נפצעו בני הזוג ניר, נפגשו ראש מועצה אזורית שומרון וראשי הישוב אבני חפץ עם גורמים בכירים בצה”ל הממונים על הביטחון באזור ובהם מח”ט מנשה אל”מ חזי נחמה וקצין הגמ”ר מנשה סאקר. התושבים פנו בדרישה לגורמי הצבא להחזיר את הביטחון לכבישים ולחסום את כביש הגישה לאבני חפץ בו בוצע הפיגוע לתנועת פלסטינים.זאת כשבוע לאחר שהודיע הצבא כי יפתח את הכביש לתנועת פלסטינים.

לאחר הפגישה הודיעו נציגי הצבא כי המעבר על הכביש יתאפשר אך ורק לתושבי שני הכפרים הסמוכים בכפוף לבידוק.יצויין כי הפגישה התקיימה שעות ספורות לאחר שהתרחש פיגוע נוסף בצומת הביתות בו נפצע חייל באורח קל.

מחט מנשה בפגישה עם ראש מועצת שומרון יוסי דגן ויור אבני חפץ שולי לנגרמן.צילום מועצה אזורית שומרון
מחט מנשה בפגישה עם ראש מועצת שומרון יוסי דגן ויו”ר אבני חפץ שולי לנגרמן.צילום מועצה אזורית שומרון

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן: “אני מודה מאוד לגורמים הצבאיים שהגיעו היום למפגש עם התושבים והיו קשובים. אנחנו בטוחים שגורמי הבטחון עושים כל שניתן כדי לשמור על אזרחי מדינת ישראל. אנחנו מצפים בשלב הזה מהדרג המדיני לגבות את צה”ל, ולאפשר לנו לקבל בטחון על הכבישים על כל המשתמע מכך. נמאס לנו לספור פצועים ובקת”בים על הכבישים”.

שולי לנגרמן יו”ר הישוב אבני חפץ הודתה לגורמי הצבא והוסיפה: “אנחנו מחזקים את ידי החיילים וסומכים את ידינו על צה”ל ואנחנו מקווים שהחוליה שפיגעה בבני משפחת ניר תלכד בהקדם”.

חדשות שומרון