השרה גמליאל בשומרון:”כדי לשמור על הצעירים צריך לייצר תשתיות”

השרה גמליאל בשומרון:”כדי לשמור על הצעירים צריך לייצר תשתיות”

השרה לשוויון חברתי, גילה גמליאל קיימה סיור עבודה בישובים קרני שומרון וקדומים ואמרה:”ככל שיהיו יותר תשתיות ופיתוח בישובים כך יהיה קל יותר להשאיר את הצעירים ובמקביל לקלוט תושבים חדשים”.

השרה לשוויון חברתי, גילה  גמליאל סיירה ביישובים קרני שומרון וקדומים לצד אנשי משרדה וראשי הישובים.בישיבה מקצועית עם מליאת המועצה ומנכ״ל המשרד לשוויון חברתי, קיבלה השרה גמליאל סקירה רחבה על היישוב, התרחבותו וקליטת תושבים חדשים. לאחר הישיבה הגיעה השרה גמליאל עם ראש המועצה יגאל להב לשכונות החדשות בקרני שומרון ועמדה מקרוב על תכניות הבנייה והשכונות העתידות להיבנות ביישוב.

גילה גמליאל ויגאל להב בסיור.צילום מועצה מקומית קרני שומרון.
גילה גמליאל ויגאל להב בסיור.צילום מועצה מקומית קרני שומרון.

השרה גמליאל אמרה כי ” מעודד לראות את התפתחות והתרחבות היישוב קרני שומרון, דבר העוזר לצעירים ומשפחות לבנות פה את חייהם”. לדברי השרה, “ככל שיהיו יותר תשתיות ופיתוח בישובים כך יהיה קל יותר להשאיר את הצעירים ובמקביל לקלוט תושבים חדשים”.

ראש מועצת קרני שומרון מר יגאל להב, אמר בתום הסיור כי הוא שמח לארח את השרה גמליאל בה הוא רואה שותפה לדרך הפועלת רבות למען ההתיישבות ביהודה ושומרון. “שמחתי לגלות לה את נפלאות קרני שומרון ומבחינתי גילה גמליאל היא בת משפחה של קהילת הישוב שלנו”, דברי להב.

 

 

 

חדשות שומרון