יתרונות נפלאים שטמונים בנסיעה לחו”ל

יתרונות נפלאים שטמונים בנסיעה לחו”ל

רוצים לחוות יותר שמחה בחיים? סעו יותר. סעו למקום שבו לא הייתם מעולם ותנו לחיים להראות לכם אילו הזדמנויות ממתינות לכם שם, כאלה שאפילו לא העלתם בדעתכם לפני כן. במובנים רבים נסיעה לחו”ל היא נפלאה והיא נוטעת בנו כמיהה לבקר ביעדים נוספים, לחוות תרבויות ומאכלים חדשים ולפגוש אנשים שונים מאיתנו. כדי לעודד אתכם לצאת למסע תיירותי כבר עכשיו, הנה כמה מהיתרונות הנפלאים שטמונים בטיולים מחוץ לגבולות הארץ.

למצוא משמעות חדשה

טיול בחו”ל הוא השקעה מעולה בעצמכם. בעת הנסיעה אתם נחשפים הרבה יותר לאנשים, תרבויות ואורחות חיים חדשים מאשר אם תישארו רק בארץ. יש היום טיסות זולות שיביאו אתכם למקומות שבהם תוכלו לפתח תובנות חדשות, ולאמץ דרכים אחרות לראות באמצעותן את העולם ואת החיים, כאלה שלפעמים מעניקות לאנשים משמעות חדשה לחייהם. אם אתם מרגישים תקועים בחיים ולא סגורים על עצמכם לגבי הקריירה או הלימודים שבהם אתם רוצים לבחור, צאו לטייל. פשוט תופתעו מכול מה שתגלו, ממש תחושה חדשה של כיוון ותכלית בחיים.

טיול בונציה באיטליה.צילום עמיעד טאוב
טיול בונציה באיטליה.צילום עמיעד טאוב

להעריך הרבה יותר את הבית

כשאנחנו מבלים זמן מסוים מחוץ לבית, במיוחד ללא הפינוקים אליהם התרגלנו, אנחנו הופכים מודעים יותר לפינוקים האלה וגם מעריכים אותם יותר. כל מי שטייל בהודו יכול לספר לכם על הגעגועים לדברים הפשוטים כמו לשתות סתם מים מהברז או למרוח קוטג’ טעים על פרוסת לחם טרייה בארוחת הבוקר. בחלקים גדולים בעולם לאנשים אין גישה כל כך פשוטה למים נקיים. נסיעה באזורים שכאלה באמת מאפשרים לנו להעריך את מה שיש לנו בבית.

חוץ מזה, כשתטיילו בעולם תוכלו להבין שהבית הוא לא רק מקום שבו גדלתם. ככול שתרבו לנסוע ולטייל, כך תבינו שהבית שלכם הוא הרבה יותר מאשר הישוב או המדינה בהם גדלתם. תבינו שהבית שלכם הוא העולם, הפלנטה הזו. תהפכו הרבה יותר מודעים לאופן שבו אנשים יכולים לחיות יחד בהרמוניה ולתמוך האחד בשני.

להתיידד עם אנשים חדשים

כשתמצאו טיסות זולות למסע שלכם ותתחילו לצאת לדרך תגלו כמה קל להתיידד, בעיקר אם אתם מטיילים לבד. משהו קסום קורה בדרך שבה אנשים יכולים להיפתח כשהם מתרחקים מהסביבה המוכרת שלהם. הם מוכנים להתבטא בחופשיות רבה יותר מבלי להרגיש שהם נמצאים כל הזמן תחת ביקורת ושיפוט. פתיחות זו מעוררת גם באחרים רצון להיות אותנטיים ואמתיים וכך אתם יכולים להפוך לחברים הכי טובים של אנשים שהיכרתם רק כמה שעות קודם.

לגלות שהחיים הם מתנה נפלאה

בטח כבר שמאתם את האמירה שבעתיד תהיו מאוכזבים יותר מדברים שלא עשיתם מאשר מדברים שכן עשיתם. אז זה הזמן לצאת למרחקים ולהפליג הרחק מהנמל הבטוח שהוא הבית שלכם. החיים הם באמת מתנה נפלאה. ככול שנוסעים וחווים יותר את העולם והחיים, אנחנו הופכים לעתים קרובות אסירי תודה והערכה לכול הרגעים היפים שבהם נהנינו ולכול האנשים שפגשנו ואיתם חלקנו את המסע שלנו. אז במקום לחכות ולהגיד לעצמכם “הלוואי שהייתי מטייל או מטיילת”, חיו כך שתוכלו להגיד “אני שמח או שמחה שעשיתי זאת”.

 

תיירות ונופש