ישראל גנץ משיק: ‘בנימין חושבת גדול’

ישראל גנץ משיק: ‘בנימין חושבת גדול’

בפנייה לתושבים לקראת הבחירות לראשות המועצה אמר גנץ כי “הפרטים הקטנים שמרכיבים את איכות החיים שלנו התושבים, מתחילים מגבוה: מדאגה לבנימין גדולה, חזקה, מובילה, מוכרת ומתוקצבת על ידי המדינה לא פחות ממה שמגיע לה, כמי שחולשת על ליבה של מדינת ישראל עם מספר התושבים הגדול ביותר מבין המועצות האזוריות”.

ראש המועצה גנץ הוסיף כי בחמש השנים האחרונות קודמו תהליכי עומק בתחומי תשתיות הכבישים, השירות לתושב, ארועי התרבות ועוד. כזכור הוביל גנץ את מהפכת השירות של בנימין. הוא הקים את מוקד 106 והטמיע תהליכי שירות מתקדמים באגפים ובמחלקות המועצה. לאחרונה הוכתרה בנימין כעומדת במקום ה-3 בשירות לתושב בדיגיטל מכל הרשויות בישראל.

בשנים האחרונות עוברת בנימין מהפכה בתחום התחבורה ומבוצעים בה פרויקטים בסדר גודל לאומי. הרחבת כביש 446 שבמערב בנימין שזכה לתקצוב מלא בזכות פעילותו של ראש המועצה, הרחבת כביש 437 משער בנימין לירושלים, הרחבת כביש 60 הצפויה וכבישים נוספים .

בנוסף, בשנים הקרובות מתוכנן בבנימין ביצוע פרויקטים אסטרטגיים נוספים שהוביל גנץ כמו סלילת כביש 45, פתיחת שיקוע קלנדיה, והרחבת כביש חוצה בנימין שמצטרף להמשך הרחבת כביש 446 במערב ותכנון כביש אסטרטגי מגוש טלמונים ל-443. התכניות תוקצבו בסכומי עתק בתקציב המדינה האחרון. בכך מתכוון גנץ להמשיך בתכניתו בתחום פיתוח הכבישים.

גנץ מציין את מופעי התרבות שהגיעו לשיא בבנימין, וכן את פיתוח ובינוי מבני ציבור ומוסדות חינוך רבים לחינוך הפורמאלי והא-פורמאלי כמו תנועות הנוער ותגבור חוגי העשרה לאחר שעות בית הספר.

בפתיחת שנת הלימודים הקרובה יפתחו לראשונה בתי ספר המתאימים למגוון תושבי בנימין, כשבין היתר נבנה תיכון דתי לבנים, תיכון ממלכתי במערב, ובית ספר ראשון לחינוך מיוחד.

גנץ מנצל את קשריו החמים עם ראש הממשלה ושרי הממשלה ונלחם עבור הגשמת מטרות אידיאולוגיות כמו חיזוק ההתיישבות, נורמליזציה ליו”ש וריבונות. הוא שם דגש על חוסן כלכלי ותשתיות מתקדמות ומקדם הקמת אזורי תעשייה, תעסוקה ומסחר.

“5 שנים של עשייה, לילות כימים, ועם זכות גדולה לשרת ציבור מדהים בתחומים נרחבים בעולם המוניציפאלי ומול השלטון המרכזי, הוכיחו לי שאם חולמים בגדול, אפשר להגשים בענק. אנחנו רק באמצע הדרך. יעדים חשובים עוד לפנינו. יש לנו עוד הרבה משימות להשלים, ואנחנו ממשיכים בגדול במהפכות שרק התחלנו” אמר גנץ וציין כי “בנימין תמשיך לחשוב בגדול, בשביל הדברים הקטנים. בואו”.

חדשות בנימין כתבה ראשית פוליטי