ישיבת הסדר נווה דקלים: יחד מתקרבים לתורת ישראל, לעם ישראל ולארץ ישראל

ישיבת הסדר נווה דקלים: יחד מתקרבים לתורת ישראל, לעם ישראל ולארץ ישראל

ישיבת ההסדר נווה דקלים, השייכת למרכז ישיבות בנ”ע, החלה את דרכה כחיזוק לישוב ימית. עם פינוי חבל ימית הועברה הישיבה למשכן חדש בנווה דקלים. לאחר הגירוש מגוש קטיף, הישיבה עברה למשכנה החדש באשדוד, כדי להיות שותפים ולחזק את עם ישראל בתורה ובמעשה. הערב מגיע לשיאו קמפיין מימון ההמונים לחיזוק בית הישיבה. לתרומות לחצו כאן.

ישיבת נוה דקלים (במקור ישיבת ימית) היא ישיבת הסדר ששכנה בימית שבסיני, לאחר הפינוי קבעה את מושבה מתוך אמונה וביטחון בה’ בנוה דקלים שבגוש קטיף וכיום, לאחר הגירוש, ממוקמת באשדוד ולומדים בישיבה כ-150 תלמידים ואברכים המשלבים לימוד תורה ושירות פעיל בצה”ל במסלול של ישיבות ההסדר. בראשות הישיבה עומד הרב דוד גבריאלי.

הגעת הישיבה לאשדוד הייתה מתוך האחריות והשותפות הנדרשת מעולם התורה ביחס לתהליך הרוחני הערכי והמוסרי שהעם עובר. מתוך מגמה זו, פני הישיבה לעיר ולקהילה בפעולות רבות ומגוונות.

ישיבת ההסדר נווה דקלים בראשות הרב דוד גבריאלי שליט”א היתה ועודנה מגדלור רוחני המאיר את עולמם של רבים מעם ישראל.

דווקא בימים בהם נגזר עלינו להתרחק כדי לשמור על בריאותנו, אנו בישיבת ההסדר נווה דקלים רוצים לייצר קירבה מחבקת אפילו מרחוק. להתקרב אל תורת ישראל, להתקרב אל עם ישראל, להתקרב אל ארץ ישראל.

בימים אלה הישיבה יוצאת במבצע התרמה שיאפשר לישיבה להמשיך ולפעול בעשייה תורנית וחברתית למען תורת ישראל, עם ישראל וארץ ישראל. “כי קרוב אליך הדבר מאוד – יחד מתקרבים! יחד מחזקים!”

באמצעות מבצע ההתרמה הענק, בוגרי הישיבה, ידידיה וכלל עם ישראל יוכלו לחזק את ישיבת ההסדר נווה דקלים ולתמוך בפעילותה המבורכת. כספי התרומות יאפשרו לקדם 3 פרויקטים משמעותיים וחשובים: מיגון מגורי האברכים בישיבה, התאמת הישיבה ואולמות הלימוד לתנאים של ריחוק חברתי בימי הקורונה והגדלת פעילות החסד והעשייה החברתית.

זה הזמן להתקרב ולחזק! “כי קרוב אליך הדבר מאוד”.
ישיבת הסדר נווה דקלים יוצאת בקמפיין גיוס המונים ששיאו הערב (ד’). אם גם אתם מאמינים בדרכה של הישיבה, ומזדהים עם ההיסטוריה, ההווה והתיד שלה – זה הזמן שלכם להתגייס ולתרום. אלו שעות אחרונות.

המפעל הציוני