ייצוג משפטי הוא חובה בכל ענייני התעבורה

אנשים לא שמים לב עד כמה יכולת התנועה שלהם נפגעת עד שהם מוגבלים על ידי החוק בגלל עבירות תנועה שגורמות לפסילת הרישיון שלהם לתקופה מסוימת, או לצמיתות. כל הגבלה כזאת משמעותה פגיעה מסוימת בעצמאות שלכם אבל כאשר מדובר בנהיגה כדי להגיע לעבודה או גרוע מזה – נהיגה כחלק מהעבודה, זה ללא ספק נחשב לבעיה גדולה. זה נוסף לעובדה שכל רישום משטרתי שלכם או כזה שנוסף לאחר הרשעה במשפט תעבורה עלול לגרום לכם לבעיה בגלל גיליון לא נקי. רבים מתייחסים לעבירות תנועה כאל משהו זניח שאפשר לחיות אתו ולא להתרגש ממנו וזאת טעות משום שזה גורם לאי נעימות בהמשך. זה יכול להיות בגלל צבירת נקודות וקורס נהיגה מונעת או בגלל שלילת רישיון, עונש מאסר בפועל או על תנאי או קנס גדול שתצטרכו לשלם בגלל פזיזות והניהול השגוי של המקרה שלכם ללא טיפול מקצועי של עו”ד תעבורה. משרד עורכי דין לתעבורה משה רבי מכיר מניסיון מקרים רבים מדי שהיה קשה לתקן בגלל הטיפול הראשוני ללא ייעוץ משפטי, והתוצאות שנגרמו בשל כך.

ועדות, רופאים ועררים

אחד ההליכים הכי משמעותיים שכל נהג חושש ממנו הוא להגיע לבדיקות רפואיות במכון הרפואי לבטיחות בדרכים משום שזה אומר בדרך כלל שיש סיכוי למתן חוות דעת רפואית שתשלול מכם את הרישיון. המקרה כזה יש צורך להתחיל בהליך ממושך של בדיקות והגשת ראיות סותרות בערר שמגישים באמצעות עורך דין שמתמחה בכל הנהלים וההליכים של המכון לבטיחות בדרכים. כל המלצה של המכון מחייבת את משרד הרישוי ואי אפשר לעקוף אותה, ולכן כל מה שצריך לעשות זה לנהל מאבק חכם על מנת להחזיר לעצמכם את הרישיון אם אכן אינכם סובלים ממצב רפואי מסוכן שעלול לסכן אתכם ואחרים בזמן נהיגה. זה חיוני לעבור את כל הבדיקות, כמובן ולהוכיח שאתם כשירים לנהיגה.

ייצוג משפטי הולם

לא חייבים להגיע למשפט תעבורה אם מתנהלים נכון. במקרים של תאונת דרכים זה קשה יותר, במיוחד אם יש נפגעים, אבל במקרים של עבירות תנועה אחרות ייצוג איכותי ומקצועי של עורך דין שמתמחה בעבירות תנועה יכול לסייע לכם לא להגיע למצב של משפט וכל הסנקציות שעלולות להיגזר בו. רק מי שאינו מבין שמשפט כזה יכול להסתיים בהרשעה ובענישה מחמירה מוותר על ייצוג נאות בתיק שלו. עו”ד משה רבי מייצג רבים מהרגע הראשון שבו הם נתפסים בגלל עבירות תנועה על מנת למזער ככל האפשר את ההשלכות הקשות.

עצת מומחה