יוסי דגן על החלטת הקבינט: “תודה על החלטה היסטורית”

יוסי דגן על החלטת הקבינט: “תודה על החלטה היסטורית”

יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון בתגובה להחלטת הקבינט לבקשת השר איתמר בן גביר, לאשר 9 נקודות התיישבות צעירה ביהודה ושומרון בעקבות הפיגועים ברמות ונווה יעקב, אחד לכל נרצח בפיגועים בירושלים, שניים מתוך 9 הישובים המאושרים – שחרית וגבעת ארנון בשומרון:

“תודה! תודה! תודה!

תודה רבה על החלטה היסטורית ודרמטית שמחזירה את הכבוד הלאומי של עם ישראל, תביא בטווח הבינוני והארוך הרתעה אמיתית לטרור ומחזקת את אחיזתנו בארצנו.

המחבלים הנפשעים מהרשות הפלסטינית באו לכבות את האור בארץ ישראל, להפחיד אותנו להרחיק אותנו מאדמתנו, החלטת הממשלה להקים ישוב כנגד כל נרצח מחזירה אור גדול כנגד חושך, קידוש השם כנגד חילול השם, וכבוד לאומי כנגד ההשפלה הלאומית שאויבינו הברברים מנסים להנחיל לנו.

הצעת המחליטים שהוביל איתמר בן גביר, מרימה את הראש לעם ישראל, כך תמיד נהגה הציונות, כך הוקם מושב משמר השבעה כך הוקם קיבוץ מעלה החמישה, זו דרכה של הציונות מאז ומתמיד, יד אחת אוחזת בחרב ויד אחת במחרשה, זהו ערב היסטורי לעם ישראל, לעמידתו האיתנה ולחוסנה הלאומי של מדינת ישראל. אני מברך את הממשלה ומצפה להשלמת המהלך בהעברת החלטת הממשלה המלאה כבר ביום ראשון הקרוב”

חדשות שומרון כתבה ראשית