יוסי דגן מגיב על דברי השר בר לב: “שפל ערכי שיש אדם כזה בממשלה”

יוסי דגן מגיב על דברי השר בר לב: “שפל ערכי שיש אדם כזה בממשלה”

סערת בר לב – לאחר ששר הבט”פ עומר בר לב סירב להתנצל על דבריו בטוויטר והאשמת המתנחלים באלימות, ראש מועצת שומרון יוסי דגן מגיב: “ההשוואה לטרור הערבי הרצחני היא כשל ערכי חמור, ומאיים לא נוותר – דמנו לא הפקר”

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן יוצא למתקפה על שר הבט”פ עומר בר לב, זאת לאחר שביום ב’ צייץ שר הבט”פ בטוויטר כי שוחח עם תת מזכירת המדינה האמריקאית על “אלימות המתנחלים” ואתמול והבוקר סירב להתנצל כתב לשרה איילת שקד שביקשה להגן על המתיישבים: “תשתו מים”. ואף הגדיל לעשות והשווה בין אירועים שוליים בהתיישבות לבין הטרור הערבי וכתב: “אמשיך להילחם בטרור הפלסטיני כאילו אין אלימות מתנחלים קיצוניים – ובאלימות מתנחלים קיצוניים כאילו אין טרור פלסטיני” מה שמשתמע ציבורית כהשוואה בין שני הדברים. וההשוואה הזו היא כשל ערכי.

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן תוקף את השר לבטחון פנים בר לב בחריפות ואומר: “ההשוואה של השר לבטחון פנים בין אירועים בשוליים של ההתיישבות, לבין הטרור הערבי כנגד המתיישבים החלוצים וכנגד כלל אזרחי מדינת ישראל היא כשל ערכי ברמה החמורה ביותר”

ומוסיף: “שר במדינת ישראל, בחוצפה ובהתנשאות, מכפיש חצי מליון מאזרחי מדינת ישראל. מכפיש את החלוצים הגיבורים, מלח הארץ מיישבי הארץ תושבי ההתיישבות ביו”ש. אולי הוא חטשב בשנאתו כי הוא חצי מליון מתיישבים ביהודה ושומרון אולם למעשה הוא מכפיש את תושבי מדינת ישראל ואת צה”ל בעולם מכיוון שכולם מבינים את המסר שכביכול יש כאן אלימות כלפי הערבים ברשות הפלסטינית כדבר יום ביומו, שאין דבר שקרי יותר ממנו, בזמן שבר לב נפגש עם מזכירת המדינה האמריקאית, הותקפו בשומרון על הכביש המרכזי 505, אזרחים יהודים, באבנים ובבקבוקי תבערה, כלומר ניסו לרצוח אותם, על כך הוא לא טרח לדבר עם מזכירת המדינה”.

דגן דורש מבר לב להתנצל ומוסיף: “זהו שפל ערכי שיש אדם כזה בממשלה, שר במדינת ישראל שאומר כאלו מילים, ואף מסרב להתנצל, וחוזר שוב ושוב על דברי השנאה והבלע שלו, זהו שפל ערכי שיש אדם כזה בממשלה. לא נוותר. דמנו אינו הפקר”.

כזכור ביום ב’ כתב השר לבטחון פנים עומר בר לב בחשבון הטוויטר שלו כי: “שוחח עם תת מזכירת המדינה האמריקאית על אלימות המתנחלים”. הדבר עורר סערה. השרה לבטחון פנים איילת שקד כתבה על כך: “התבלבלת, המתיישבים הם מלח הארץ. אלימות ממנה יש להזדעזע היא עשרות מקרי זריקות אבנים ובקת”בים על יהודים”
ולאחר שראש מועצת שומרון יוסי דגן דרש מראש הממשלה לגנות את דבריו כתב גם ראש הממשלה נפתלי בנט:”המתנחלים הם חומת המגן של כולנו ועלינו לחזק אותם”

המפעל הציוני כתבה ראשית פוליטי