טקס החלפת מפקדים במרחב חברון במחוז ש”י של משטרת ישראל

טקס החלפת מפקדים במרחב חברון במחוז ש”י של משטרת ישראל

נצ”מ דודי חיון נכנס לתפקידו כמפקד מרחב חברון של מחוז ש”י, הוא החליף את תנ”צ מוריס חן שכיהן בתפקיד זה במהלך השלוש שנים האחרונות ולפני כחודשיים מונה לתפקיד ר’ חטיבת אבטחה ורישוי.

טקס החלפת הפיקוד התקיים במעמד מפקד מחוז ש”י ניצב משה ברקת, סגן מפקד המחוז תנ”צ נתן בוזנה בני משפחותיהם הנרגשים של המפקדים, סגלי הפיקוד של מחוז ש”י ומרחב חברון, ראשי רשויות, קצינים, שוטרים, לוחמי מג”ב, נציגי צה”ל, מתנדבים ושותפים לדרך ולעשיה.

תת ניצב מוריס חן אשר סיים את תפקידו כמפקד מרחב חברון ציין בדבריו: “לפני שלוש שנים זכיתי לקבל פיקוד על המרחב, מרחב מאתגר, מורכב והתמלאתי בתחושה של שליחות, אחריות וגאווה. הוקמו שתי תחנות משטרה חדשות בגזרה והוקמה יחידה ללוחמה בפשיעה, מיקדנו עשייה ביצירת הרתעה אפקטיבית. קודם השרות לאזרח תוך קידום פרויקטים רבים וייחודיים עם הקהילות השונות בתחום גזרת המרחב ומחוצה לה, וזכינו בפרס למצוינות ובשירות לקהילה”.

צילום: דוברות המשטרה

נצ”מ דודי חיון אשר החל היום את תפקידו כמפקד מרחב חברון ציין בדבריו: “מרחב חברון, קציניו ושוטריו ימשיכו לשרת את כלל תושבי האזור בשליחות, אחריות, מקצועיות ושייכות. משאבינו יופנו לשיפור הביטחון האישי של התושבים מתוך הבנה כי הביטחון האישי הוא חלק בלתי נפרד מהחוסן הלאומי. בתוך כך נאבק בפשיעה על כל רבדיה, בעבירות הרכוש ובנגע בתאונות הדרכים”.

מפקד המחוז, ניצב משה ברקת ציין בדבריו: “בהסתכלות לאחור מאז נכנסתי לתפקידי לפני שלוש שנים אי אפשר שלא להתרשם מהקשר המיוחד שנרקם במקום כה מיוחד ורגיש במקום כה מורכב וייחודי בין כלל הגורמים השותפים לעשייה ראשי היישובים, הצבא, השב”כ וגורמי ההצלה. מרחב חברון הוביל מהלכים פורצי דרך בכל הנוגע לטיפוח, חיזוק ושימור הקשר מול הקהילה.
מהלכים ששימשו מודל לחיקוי ויישום בתחנות משטרה ברחבי הארץ ולא בכדי זכה המרחב בפרס מפכ”ל למצויינות בגין הקשר המיוחד שנרקם כאן מול ההתיישבות ומול הקהילה.

צילום: דוברות המשטרה

אחד הביטויים המשמעותיים המשולבים בגזרה זו בין אינטנסיביות לבין המרכיב האנושי זו המציאות הכל כך מיוחדת פה.
מרחב חברון נמצא תחת איום מתמשך ואתם השוטרים והשוטרות קצינים קצינות מתנדבים ומתנדבות מהווים חומה אנושית ואני גאה בכם.”

בסיום דבריו הודה לממ”ר היוצא תנ”צ מוריס חן על עשייתו ותרומתו הרבה ובירך את נצ”מ דודי חיון על כניסתו לתפקיד.

חדשות גוש עציון והר חברון כתבה ראשית