טיפול בגלי הלם בדלקות, דלקות כרוניות, בהסתיידויות שונות ובכאב

 טיפול בגלי הלם בדלקות, דלקות כרוניות, בהסתיידויות שונות ובכאב

היום, ניתן לומר בוודאות כי מלבד למחקרים רפואיים הרבים שנעשו כי הטיפולים בגלי הלם לבעיות של דלקות, דלקות כרוניות, בהסתיידויות שונות ובכאבים הוכיחו את יעילותם בצורה חד משמעית.

כמו כן ניתן לראות כי חולים רבים הסובלים מכאבי דורבן בכף הרגל ובעקב, וכן הסובלים מכאבים שונים כגון: כאבים בכתף, במרפק, כאבים בכף היד, בגב התחתון, וכן הסובלים מכאבים ברצפת האגן, כאבים בירך, בברך, בגיד אכילס, בכף הרגל ועוד, אשר טופלו בסדרת טיפולים בגלי הלם הראו כי הדלקת התמוססה וכי הכאבים חלפו כלא היו, וכי תהליך הריפוי הטבעי של הגוף נעשה במהרה. יתרון חשוב נוסף שיש בטיפול גלי הלם הוא- כי הטיפול ממריץ את זרימת הדם בגוף וגורם להפסקת המעגל הכרוני של הדלקת ולהמסת הדלקת עד להחלמה מהירה ולתפקוד מלא.

דורבן בכף הרגל -היום יותר מתמיד ניתן לראות כי הטיפול בגלי הלם יעיל בפתרון בעיות אורטופדיות שונות, בבעיות אורולוגיה וקרדיולוגיה. קופות חולים מכירות בטיפול זה וכן חברות הביטוח. כמו כן, טיפול בגלי הלם אינו פולשני, אינו כרוך בכאבים וללא כל תופעות לוואי. בנוסף, הטכנולוגיה של מכשירי גלי ההלם מוכרת בארץ ובחו”ל, המכשור מאושר על ידי משרד הבריאות. כפי שהזכרנו, שהשימוש בגלי הלם לטיפול בבעיות שונות מקובל ונפוץ בקרב אורתופדים, רופאים ובתי חולים הממליצים על טיפול זה בשל הידע שלהם על התהליכים הביולוגיים הקורים ברקמות בזמן השימוש במכשור גלי ההלם. בנוסף, אחוזי ההצלחה הטובים של טיפול בגלי ההלם- מעל ל 90% הצלחה- הוכחו כיעילים ביותר לאנשים הסובלים מכאבי כתפיים, מרפקים, ברכיים וכן מתאים לאלו הסובלים מבעיות דורבן וגיד אכילס, ולכן לאנשים הסובלים מדלקות או שחיקת סחוס.

תמונה: שאטרסטוק

ישנם מרפאות מוכרות המעניקות את הטיפול בגלי הלם המתאים והיעיל ביותר לשיפור זרימת הדם ללב עם הצלחה מרשימה ביותר. חשוב לדעת כי ישנן מרפאות המתמחות בהצלחה עם שיטת טיפול מתקדמת בגלי הלם לבעיות אין אונות- הטיפול נעשה בעזרת גלי קול (גלי הלם) המעודד תיקון וצמיחה מחודשת של כלי הדם. כלי הדם החדשים מאפשרים הגברה של זרימת הדם לאיבר המין ובכך משפרת את התפקוד המיני ובכך המטופל יכול להפסיק לחלוטין את השימוש בתרופות שונות ומוכרות.

https://legs.co.il/דורבן-ברגל/

 

צרכנות