טיסות לבריסל אל על – לגלות יעד חדש ומרתק

טיסות לבריסל אל על – לגלות יעד חדש ומרתק

אחד היעדים האהובים  בשנים האחרונות, היא עיר הבירה של בלגיה הלוא היא בריסל. היא מושכת אליה המוני תיירים ועם זאת, קצת פחות ישראלים. עבור מי שמחפש טיסות לבריסל אל על היא חברת התעופה שאליה מומלץ לפנות.

כשטסים עם חברה ישראלית, תחושת הבטחון היא הרבה יותר גדולה מכיוון שאנו מוקפים באלמנטים שמוכרים לנו; השפה, האוכל, האווירה. אבל נשאלת השאלה, למה בכלל לטוס לבריסל? הרי לא מדובר ביעד פופולארי במיוחד אצלנו ישראלים. כל התשובות, במאמר הבא!

טיסות לבריסל אל על -אטרקציות מרכזיות בעיר

אם אתם מעוניינים במציאת טיסות לבריסל אל על היא המקום הראשון שתרצו לחפש בו. תוך מספר דקות תוכלו לסגור לעצמכם את הטיול הבא, ולצאת לגלות יעד שעדיין לא מוצה לחלוטין על ידי הישראליים. מה תוכלו לראות שם?

  • את הכיכר הגדולה של העיר – כמו רבה ערים אירופאיות אחרות, גם במרכזה של בריסל נמצאת העיר העתיקה שלה, הידועה גם ככיכר הגדולה של בריסל. האיזור נשמר בצורה יוצאת דופן; החל מהארכיטקטורה המיוחדת, עיטורי הזהב, פסלי האבן, ועוד. תוכלו לבלות יום שלם בעיר העתיקה בשיטוט, ישיבה בבתי הקפה, ועוד.
  • קתדרלת סנט מישל – הקתדרלה הוקמה בשנת 1225, לזכרם של סיינט גודולה וסיינט מישל. החזית של הקתדרלה הגותית מתנשאת לגובה של 69 מטרים, ובתוכה ויטראז’ים עוצרי נשימה.
  • מרכז הקומיקס הבלגי – מי לא מכיר את הסדרות האהובות שגדלנו עליהן? הדרדסים, טינטין, לאקי לוק ועוד רבים – כולם הגיעו מבלגיה. בתוך מבנה ישן משנת 1906, נמצא מרכז הקומיקס הבלגי המוקדש כולו להיסטוריה של הקומיקס והאנימציה בבלגיה. זוהי ההזדמנות להיסחף אל תוך נוסטלגיה נהדרת, ולהיזכר בסיפורים שכולנו כל כך אוהבים לאהוב.
  • ארמון המלוכה הבלגי – בבית המלוכה הבלגי תוכלו לצפות בטקס החלפת המשמר המתקיים בכל יום בשעה 14:30. סביב הארמון ניתן לסייר בארמון האקדמיה המלכותי, ארמון האר-נובו שהוסב למוזיאון אמנות, ועוד.

לגלות את בלגיה לפני כולם

אלו רק חלק מהאטרקציות שמחכות לכם בבריסל! אז למה אתם מחכים? זה הזמן להכין לעצמכם כוס קפה, להזמין טיסות לבריסל אל על ולצאת גלות בעצמכם יעד שהישראלים עדיין לא הגיעו אליו, ובקלות! לאחר שתבחרו את התאריכים שמתאימים לכם, אנחנו נדאג לארגן לכם את הטיסה, המלון ואפילו את ההעברות מהשדה וחזרה אליו. כשהכל כל כך פשוט, אין לכם סיבה להמשיך לתרץ! זה הזמן לצאת לחופשה לה אתם כה זקוקים.

תיירות ונופש