ח”ע שאשא ביטון באריאל:החינוך הטכנולוגי סובל מעוול תדמיתי

ח”ע שאשא ביטון באריאל:החינוך הטכנולוגי סובל מעוול תדמיתי

בטקס חגיגי שנערך במכללה הטכנולוגית “הנדסאים באריאל” הוענקו דיפלומות ל400 סטודנטים.הטקס התקיים במעמד ח”כ יפעת שאשא ביטון (כולנו) וראש עיריית אריאל.

בטקס חגיגי שנערך אתמול בערב במכללה הטכנולוגית “הנדסאים באריאל” הוענקו דיפלומות ל400 סטודנטים.הטקס התקיים במעמד ח”כ יפעת שאשא ביטון (כולנו) ראש עיריית אריאל, מר אלי שבירו, ד”ר יוכבד פנחסי אדיב, ראש המכללה ויו”ר פורום המכללות הטכנולוגיות, ומנהל אגף בכיר להכשרה ופיתוח כ”א במשרד הכלכלה, מר שולי אייל.

טקס הענקת דיפלומות הנדסאים באריאל.צילום באדיבות דוברות האוניברסיטה
טקס הענקת דיפלומות הנדסאים באריאל.צילום באדיבות דוברות האוניברסיטה

ד”ר פנחסי אדיב: “במעמד זה עומדים מאות סטודנטים, היוצאים לעולם התעסוקה ומהווים את הדור הבא בתעשייה. אני מאמינה כי הכשרת הנדסאים מומחים, המכוונים למקצועות הנדרשים בשוק הישראלי, תצמיח את הכלכלה הישראלית ותצעיד אותה קדימה. המכללה הטכנולוגית “הנדסאים באריאל” מכשירה הנדסאים מומחים שכבר בשלב הלימודים השתלבו בתעשייה העלית. יש לשנות את מעמדן של המכללות הטכנולוגיות ולהשוותן למכללות האקדמיות בכל פרמטר.”

ח”כ יפעת שאשא ביטון (כולנו): “אני מוצאת חשיבות רבה בלימוד הטכנולוגיה. החינוך להשכלה הטכנולוגית סובל בשנים האחרונות מעוול תדמיתי ואני מרגישה שחלק מהשליחות שלי היא להחזיר את החינוך להשכלה הטכנולוגית למקום של בחירה מועדפת מצד הסטודנט הצעיר בשלב ההתלבטות בבחירת המקצוע לחייו. יש לאפשר לתלמידים כבר בתיכון להיחשף למגוון רחב של אפשרויות שיאפשר להם השתלבות בלימודים ובעבודה בהמשך”

 

חדשות שומרון כתבה ראשית