חניכי סניף “בני עקיבא” מהישוב פסגות ארגנו חתונה לזוג עולים נזקקים

חניכי סניף “בני עקיבא” מהישוב פסגות ארגנו חתונה לזוג עולים נזקקים

השקעה ועבודה של חודשים ארוכים הגיעה לשיאה בשבוע שעבר באירוע של חתונה מיוחדת ביישוב פסגות שבהרי בנימין. כבר בימי חודש ארגון החליטו חברי צוות נחשון בסניף שהם מעוניינים להוביל פרוייקט משמעותי על רקע הנושא השנתי שבחרה התנועה – ׳קמעא קמעא׳ . פרוייקט שבסופו יעזרו בהפקת חתונה לזוג שיזדקק לכך. עוד בטרם מצאו זוג שזקוק לסיוע- החלו חברי צוות נחשון לגייס את החניכים לעשיה ועזרה בגיוס הכסף להפקת החתונה.

בהמשך המסע, לאחר בדיקות ובירורים- שמעו חברי הסניף שעמנואל חי לזר, גר צדק מקולומביה, ואדל נחמה, יוצאת ברית המועצות, צפויים להתחתן בקרוב ואין באפשרותם הכלכלית לקיים אירוע לרגל חתונתם.

במהלך השנה, כחלק מהתהליך החינוכי בסניף, פעלו החניכים ללא הפסקה על מנת לגייס כספים בהתמדה ובנחישות.לשם כך, כל שבט בסניף קיבל יעד לגיוס- כשכל חברי השבט נרתמו על מנת להשיג את הסכום הנדרש בצורות שונות ויצרתיות. הם קיימו יריד מכירות מיוחד ופסטיבל טיסנים, אספו בקבוקים לפקדון , מכרו חמצוצים במוסדות לימוד , דגלים לרכב וחלות לשבת ועוד ועוד.במקביל , צוות נחשון החלו בהפקת החתונה. יצרו קשר עם ספקים ואנשי מקצוע להצעות מחיר וסבסוד העלויות, כך גייסו קייטרינג, להקה, צלם, עיצוב ועוד.

צילום: בני עקיבא

בשבוע שעבר הגיע המאמץ הארוך לשיאו- שביישוב ובאולם התרבות ביישוב התכנסו עשרות המוזמנים של הזוג הטרי מבית שמש, וכשכל חברי סגל הסניף בהובלת צוות נחשון התגייסו על מנת שהאירוע יעבור בהצלחה. כל הסניף לא נח לרגע ורקד ושימח את הזוג הטרי. גם היישוב היה שותף- כשהרבה משפחות הכינו קינוחים שיחתמו את האירוע.

הזוג שלא הפסיק להתרגש הודה לחניכי הסניף – חי לזר :”לא תיארנו לעצמנו שהחתונה שלנו תיראה כך. איזו שמחה והתרגשות- כשלא היה חסר דבר. תודה לחניכים הנפלאים בסניף פסגות , לצוות נחשון האלופים וליישוב כולו שנרתם למשימה.”

קומונרית הסניף אמונה בראלי: “מרגש לעקוב אחרי כל המסע הזה ולראות את ההתגייסות וההירתמות של הסניף כולו כדי שהחתונה תצא לפועל. לכל אחד פה יש חלק באירוע המדהים שהיה. גאים בכל אחד ואחת ! תודה לצוות נחשון שגרמו לכל הדבר הזה לקרות ! ולאדל ועמנואל הזוג המהמם שלנו, שגרמו פה לכל כך הרבה טוב!.”

חדשות בנימין חינוך ותרבות כתבה ראשית