חמש שנים להירצחו: אירוע נטיעות לזכר הרב רזיאל שבח בחוות גלעד

חמש שנים להירצחו: אירוע נטיעות לזכר הרב רזיאל שבח בחוות גלעד

ביוזמת הארגונים השומר יו”ש ואם תרצו נערך טקס נטיעות סמוך לקברו של הרב רזיאל שבח ולצד האנדרטה לזכרו שחוללה על ידי ערבים. יעל שבח: “מבחינתנו להכות שורשים באדמה זאת התשובה הכי טובה לרצח”. מנכ”ל השומר יו”ש: “מורשתו של הרב רזיאל מנחה אותנו”

חמש שנים לאחר שנרצח בפיגוע נערך טקס נטיעות לזכרו של הרב רזיאל שבח ביישוב חוות גלעד, שם התגורר ובו הוא קבור. במהלך האירוע הגיעו עשרות צעירים ונטעו עצים סביב ציון הקבר של הרב שבח ולאחר מכן המשיכו לסדרת נטיעות נוספות סביב האנדרטה שהוקמה לזכרו בהשתתפות רבים מתושבי היישוב והסביבה. בין המשתתפים הייתה גם רעייתו יעל שבח, שהתרגשה ושמחה לקחת חלק באירוע. הנטיעות נערכו ביוזמת הארגונים השומר יו”ש ואם תרצו.

נטיעות לזכר הרב רזיאל שבח. קרדיט: השומר יו”ש

אביחי סויסה, מנכ”ל השומר יו”ש: “בנטיעות שקיימנו בשיתוף ארגון אם תרצו, ביחד עם יעל שבח, המתנדבים הרבים ואנשי היישוב חוות גלעד, ביקשנו להנציח את האישיות המיוחדת של הרב רזיאל שבח, שראשו היה גבוה בשמיים אך שורשיו היו נטועים עמוק באדמה”.

“לצערנו חוות גלעד הוכר כיישוב על ידי המדינה רק לאחר הרצח והמטרה שלנו היא שימשיך ויצמח כיישוב משגשג מתוך עשייה ברוכה ולא מתוך קורבנות בגוף ובנפש. מורשתו של הרב רזיאל מנחה אותנו ואנו נשאף להמשיך וללכת בדרכו”.

נטיעות לזכר הרב רזיאל שבח. קרדיט: השומר יו”ש

יעל שבח: “תודה גדולה והערכה גדולה מאוד להתגייסות של השומר יו”ש ואם תרצו למען הנטיעות הללו שרצינו לעשות באזור האנדרטה. לפני חצי שנה ערבים חיללו את מקום האנדרטה וזה היה מאורע מאוד קשה מבחינתי. החלטתי שאני רוצה להפוך את המתחם למקום נעים ושל פעילות”.

“מיד ששיתפתי את אביחי הוא התגייס והתחייב להביא את העצים לשתילה. גם במתחם הקבר ניטעו עצים בוגרים כדי שייתנו חזות יפה יותר לבית העלמין. מבחינתנו להכות שורשים באדמה זאת התשובה הכי טובה לרצח”.

המפעל הציוני חדשות שומרון כתבה ראשית