ח”כ מוטי יוגב: ‘הרשות השופטת הפכה עצמה גם למבצעת ולמחוקקת”

ח”כ מוטי יוגב: ‘הרשות השופטת הפכה עצמה גם למבצעת ולמחוקקת”

אל”מ במיל’ ח”כ מוטי יוגב הגיב  למה שהוא מכנה ‘זעקות הקוזאק הנגזל’ של המערכת המשפטית ואמר:”באקטיביזם השיפוטי, הרשות השופטת פגעה וממשיכה לפגוע בדמוקרטיה הישראלית ובביטחון אזרחי ישראל”.

עוד כתב יוגב:”הרשות השופטת הפכה עצמה גם לרשות המבצעת וגם לזו המחוקקת ובעצם זה שדובריה מנסים לתקוף את דבריי כ’הסתה והתרת דם’ באופן שאינו ענייני, הם מבינים שנגעתי בנקודת האמת הרגישה של מגדל השן הדיקטטורי שהם יצרו לעצמם. זו הגמוניה ששולטת כבר עשרות שנים באופן לא דמוקרטי, לא מייצגת באופן אמיתי את העם ולא מסתירה את דעותיה הפרטיות מאחורי פסיקות מוטות באופן חוזר ונשנה, איזה משמעות ישנם לנבחרי ציבור שנבחרו בבחירות דמוקרטיות אם מערכת המשפט מנסה לקעקע את מעמדם? איזה משמעות ישנה לשרים החברים בממשלה ומנסים ליישם את מדיניותם אך ללא הועיל?”.

צילום.גידי אבינערי
צילום.גידי אבינערי

”שום תשובה עניינית לא נשמעה מכיוונו של מנהל בתי המשפט, כמו גם מצד מי שטענו נגד ביקורתי העניינית. מערכת המשפט על שלל מרכיביה הנוכחיים מפריעה ליישום מדיניות הממשלה ופוגעת במערכת הביטחון המשתדלת יומם וליל להגן על תושבי מדינת ישראל. היא פוגעת בדמוקרטיה ובביטחון ישראל.הגיע הזמן ששופטי בית המשפט העליון יבינו שהם אינם מעל מקבלי ההחלטות ונבחרי הציבור שהועמדו בבחירות דמוקרטיות פעם אחר פעם, בוודאי לא כאשר המדובר הוא בביטחון ישראל ובהצלת חיים”.הוסיף יוגב.

יוגב ציין כי בכוונתו לפנות לנציבות שירות המדינה בכדי שיבהירו לפקיד הבכיר שחרג מסמכותו שלא הוא ולא שולחיו יוכלו למנוע מנבחר ציבור לבקר את בית המשפט העליון שאינו חסין מביקורת וקנה ביקורת זו ביושר.

חדשות בנימין