חוק ההסדרה? משחק מכור

חוק ההסדרה? משחק מכור

בית המשפט העליון ושופטיו יעמדו במרכזו של קמפיין ארצי רחב היקף שהושק הבוקר באופן רשמי ואותו מובילים “פורום היישובים למען חוק ההסדרה”.

כשמדובר בהחלטות בגצ זה משחק מכור. הגיע הזמן ששופטי העליון יוכיחו שהם שופטים גם לפי הצדק וההחלטות הדמוקרטיות ולא לפי אג׳נדה

>>רוצים להתעדכן בכל מה שקורה קרוב לבית. הצטרפו עכשיו לעמוד הפייסבוק של מקומונט יו”ש

קמפיין מטה היישובים למען חוק ההסדרה. צילום: יחצ

ימים ספורים לפני הדיון בבגצ על העתירות שהוגשו נגד חוק ההסדרה שחקיקתו הושלמה בכנסת לפני יותר משנה – יציף הקמפיין את העובדה שבכל מה שקשור לערכים לאומיים ויהודיים המשחק בבית המשפט העליון הוא מכור, הפסיקות מוטות באופן תמידי על פי אג׳נדת שמאל ולכן הוא גם לא יהסס לפסול חוקים והחלטות המשקפות את רצון רוב העם והחלטות דמוקרטיות שהתקבלו ע”י נציגיו.

הקמפיין יזכיר החלטות עבר של שופטי העליון אשר עוררו כעס ותרעומת ציבורית בשל ההתערבות הבוטה של השופטים בהכרעות דמוקרטיות לגיטימיות תוך הכנסת האג׳נדה האישית של השופטים המזוהה עם אגפי השמאל הליברלי.

מסע הפרסום הציבורי יכלול מודעות בעיתונות הכתובה, שלטי חוצות, קמפיין ניו מדיה אינטנסיבי עם סרטוני רשת, אתר תוכן ייחודי, פעילות שטח ייחודית ברחבי הארץ ועוד פעולות שטרם נראו וייחשפו בהמשך.

ממטה היישובים למען חוק ההסדרה מסרו: ״חוק ההסדרה הוא חוק צודק ומוסרי שמתקן עוול רב שנים. לצערנו ע״פ ניסיון העבר וגם ע״פ ההרכב כפי שקבעה הנשיאה נראה שהדיון הזה הוכרע מראש והמשחק מכור. אנחנו דורשים מבגצ להוכיח שהוא אכן בית משפט גבוה לצדק ולהוכיח סוף סוף שהמשחק לא מכור. הגיע הזמן שיפסקו לפי הצדק ולא לפי אג׳נדה.

>>רוצים להתעדכן בכל מה שקורה קרוב לבית. הצטרפו עכשיו לעמוד הפייסבוק של מקומונט יו”ש

חדשות בנימין חדשות גוש עציון והר חברון חדשות שומרון כתבה ראשית