חופשה בגליל המערבי מתחילה בוילת נופש בנהריה…

חופשה בגליל המערבי מתחילה בוילת נופש בנהריה…

הגליל המערבי הוא בין האזורים היפים בארץ, אזור תיירותי מאד המושך אליו מטיילים רבים לאורך השנה. ככזה הוא מציע מגוון רחב של אטרקציות וגם לא מעט פתרונות לינה, הפזורים בחלקים שונים בו. בנהריה, העיר הגדולה, יש מבחר של וילות נופש, המתאימות לכל סוג וסגנון של חופשה: למשפחות עם ילדים, לצעירים ולמבוגרים וגם לזוגות, המחפשים יעד מפנק ורומנטי לבלות בו את חופשתם.

למה דווקא נהריה?

נהריה נפלאה לחופשה של כמה ימים ויש לא מעט וילות נופש, בנהריה, ההופכות את השהות בה לנופש בלתי רגיל. למרות שמדובר בעיר, יש בה תחושה נעימה ונינוחה מאד, תחושה כפרית הרבה יותר. אחת הסיבות מדוע כדאי לבחור דווקא בנהריה הוא המיקום הנהדר שלה בגליל המערבי. היא נמצאת במרחק נסיעה קצר מאד מראש הנקרה, אחת האטרקציות הבולטות באזור. זוהי שמורת טבע יפהפייה, עם נקרות ותצורות טבע ייחודיות, ההופכות אותה ליעד תיירותי פופולארי מאד. יש בה רכבל, הנחשב לתלול ביותר בעולם וגם לקצר ביותר, כזה הלוקח את המבקרים ישירות אל הנקרות שבמקום. יש במקום מיצג אור קולי מרהיב המספר את סיפורו של האתר וגם אפשרות, לרעבים שבחבורה, לעצור במסעדה המצוידת שבה, מסעדת שף כשרה.

מי שמגיע לנהריה בקיץ, יכול לנצל את ההזדמנות וליהנות מבטן גב ומטבילה בים. חוף גליל שבנהריה, חוף עירוני מסודר, נמצא בסמוך לטיילת הארוכה, והוא פתרון לחובבי הים, הגלים וגם החופים הנהדרים. חובבי הטיולים, הבוחרים ללון בנהריה באחת מווילות הנופש שבה, יוכלו לשלב גם טיולי טרקטורונים, טיולי מאתגרים הכוללים נהיגה בשטח וגם הליכה רגלית לעיתים. אפשרות נוספת, למי שמחפש חוויה תיירותית רומנטית יותר, היא רכיבה על סוסים, רכיבה על החוף רגע לפני השקיעה. אפשר לעצור בקיבוץ רגבה הקרוב, במרכז מ מוזיאון שמן הזית ולהגיע לחוות הסוסים שבקיבוץ כפרי. חובבי האוכל הטוב, ימצאו לא מעט מסעדות באזור, המציעות מנות המתבססות על חומרי גלם מקומיים, מנות מהמטבח הים תיכוני וממטבחים נוספים. מעבר לכך, ולחסרי הרכב, מציעה נהריה גם פתרון תחבורתי נוח, מהיר וזול יחסית: רכבת. היא עוצרת בתחנות רבות בדרכה לתל אביב ואחר כך גם לבאר שבע, כך שניתן להסתדר מצוין גם אם רוצים לנפוש בנהריה ולהשאיר את הרכב הפרטי בבית.

צילום באדיבות pixabay

וילה על החוף – חלום של מקום בגליל המערבי

מבין שלל הווילות, שמציע הגליל המערבי ונהריה עצמה, תמצאו את “וילה על החוף”, וילה הצופה על הים התיכון, על החוף המקסים שסמוך לעיר. בוילה מרפסת יפהפה, שאפשר לצפות בה בשקיעות המרהיבות, יש בה חצר מטופחת עם פינות ישיבה, מדשאות וגם עצים וכמובן חדרים מרווחים, מטופחים ומאובזרים. זוהי וילה גדולה מאד, שאפשר לבלות בה בנעימים יחד עם בני המשפחה או עם החברים הכי טובים. המתקנים שבה חדשים ואם רוצים פינוקים נוספים, כמו ארוחת שף למשל, אפשר להזמין אותם ישירות עד לווילה עצמה.

את הווילה ניתן להזמין דרך אתר Resort, אתר וילות עם שפע בלתי רגיל של אפשרויות. האתר מציע וילות נופש בנהריה ובמקומות נוספים בצפון, צימרים למשפחות ולזוגות, וילות עם בריכה, וילות לאירועים פרטיים שונים ועוד. ניתן להיעזר במנוע החיפוש והסינון של האתר כדי למצוא את פתרון הלינה המתאים ביותר ולקבל את כל המידע שצריך עליו לפני ההזמנה. האתר מציג מידע מלא על כל וילה ווילה, תמונות עדכניות, מחירים וגם טלפון ליצירת קשר עם הבעלים לצורך קבלת פרטים נוספים. זהו פתרון מושלם למי שמחפש וילות נופש בנהריה כדי ליהנות מחופשה של כמה ימים ומפסק זמן מלא בפינוקים.

תיירות ונופש