חוטובלי לחברי קונגרס בשומרון: “מתרגשים לקראת היום הגדול – העברת השגרירות לירושלים”

חוטובלי לחברי קונגרס בשומרון: “מתרגשים לקראת היום הגדול – העברת השגרירות לירושלים”

אמש הצטרפה סגנית שר החוץ חה”כ ציפי חוטובלי למפגש עם חברי הקונגרס סקוט טיפטון ודיוויד מקנלי שהגיעו לסיור בשומרון זאת כחלק מפעילות יחידת קשרי החוץ של המועצה האזורית שומרון, וביוזמת ארגון pjtn ויוזמות יפה.

בפגישה שהתקיימה ביקב טורא ובה נכח גם סגן ראש המועצה האזורית שומרון דוידי בן ציון, הודתה סגנית השר חוטובלי לחברי הקונגרס על החלטת הנשיא טראמפ להעביר את השגרירות האמריקאית לירושלים כבר ביום העצמאות הקרוב ואמרה כי: “כולנו מתרגשים ליום הגדול, ב14 במאי שיוצא מיד לאחר יום ירושלים.”

עוד הוסיפה כי היא שמחה לארח את חברי הקונגרס דווקא בשומרון כי “אין תחליף לביקורים בשטחי יהודה ושומרון כדי להכיר את המציאות ולראות מקרוב את היישובים.”

סגנית שר החוץ ציפי חוטובלי דיברה על תמיכתו של רוב הציבור בישראל למהלך הריבונות והחלת החוק הישראלי על היישובים ביהודה ושומרון.
בנוסף, דיברה על הזכויות של ישראל על פי המשפט הבינלאומי, ועל השייכות ההסטורית בת אלפי השנים לחבלי המולדת העתיקה של העם היהודי.

סגנית השר חוטובלי וסגן ראש המועצה האזורית שומרון דוידי בן ציון בביקור עם חברי הקונגרס ביקב טורא

חברי הקונגרס בירכו על מהלך העברת השגרירות וחבר הקונגרס מקינלי אמר שרק ישראל יכולה להחליט על עתידה בכל מקום בארץ.

יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון הודה לסגנית שר החוץ על הגעתה ועל תמיכתה הבלתי מסוייגת בשומרון בכל הנוגע למדיניות החוץ ובכלל: “ההגעה של חברי קונגרס ומובילי דעת קהל לשומרון היא דרמטית להסברה של יו”ש בעולם, אנחנו למדנו כבר בעבר שאין טוב ממראה עיניים. פעם אחר פעם אנחנו נוכחים באמיתות האימרה הזו. אף שארה”ב היא ידידה של ישראל, הגעת חברי הקונגרס לשומרון לפגוש את האנשים מחזקת את ההסברה של יו”ש בעולם ובכך גם את ההסברה של ישראל בעולם”.

חדשות שומרון כתבה ראשית