חוטובלי: “התשובה לטרור – אישור 800 יח”ד בהר ברכה”

חוטובלי: “התשובה לטרור – אישור 800 יח”ד בהר ברכה”

סגנית שר החוץ הגיעה ליישוב הר ברכה לנחם את בני משפחתו של הרוג הפיגוע והצהירה: “התשובה לטרור – בנייה. אבקש מרוה”מ לאשר 800 יחידות דיור בהר ברכה הממתינים לאישור. זו התשובה לטרור”

סגנית שר החוץ ציפי חוטובלי, הגיעה אמש (ד’) ליישוב הר ברכה בשומרון לנחם את בני משפחתו של הרב איתמר בן גל הי”ד שנרצח בצומת אריאל ביום ב’ האחרון. חוטובלי חיזקה את בני המשפחה וביקשה לשמוע סיפורים על איתמר הי”ד מבני המשפחה.
“אני נמצאת כאן ביישוב הר ברכה, בסוכת האבלים. היישוב הזה איבד אבדה מאוד גדולה, הרב איתמר בן גל. אדם מאיר פנים ומיוחד במינו. ישבתי כאן עם מרים ועם ההורים שלו. אני חייבת לומר שאלו אנשים שמדברים רק על להרבות חיים ולהרבות טוב. אנחנו לא אנשים חפצי נקמות אלא חפצי חיים. ומאחר וזו המשימה הלאומית שלנו, אנחנו רוצים להוסיף בניין ביישוב החשוב הזה המטרה שלנו היא שכל האויבים שלנו ידעו שהמחיר של אותה התנהלות רצחנית היא שעם ישראל יוסיף חיים ומדינת ישראל תוסיף בניין במקום הזה.” מסרה חוטובלי במקום.

חוטובלי בבית האבלים. צילום באדיבות מוא”ז שומרון

“אנחנו מקווים שהר ברכה תהפוך לעיר. ההתחלה הכי טובה היא לאשר את התוכנית בנייה שקיימת כאן, של 800 יחידות דיור. אני אעביר את הדברים לרה”מ ולחבריי בסיעת הליכוד. זו המשימה שלנו – לחזק את מדינת ישראל ואת ארץ ישראל, ואנחנו לא רוצים להשיג את זה דרך טרור – אבל שידעו כל אלו שרוצים להחליש אותנו דרך טרור – לא תחלישו אותנו, רק תחזקו כאן את ההתיישבות היהודית” הוסיפה חוטובלי.

אמו של איתמר אמרה לחוטובלי “איתמר חשב על הכל בגדול, פרץ גבולות, הוא לא נשאר במסגרת הקטנה שלו, המסר שצריך לצאת ממנו זה לפרוץ החוצה ולהגדיל. לצאת מגבולות היישוב ולגדול, השארנו פה אבדה גדולה”.

יו”ר המועצה האזורית שומרון יוסי דגן חיזק את חוטובלי “אני מחזקת את המשפחה, ומחזקת אותך בדבריך, צריך שבשכם ידעו שבגלל הרצח הזה, יש פה בהר ברכה עיר, זה המחיר שהם משלמים על הרצח”.

יו”ר היישוב הר ברכה יוני הישראלי הודה לסגנית השר על הביקור ואמר: “תודה שבאת. את חברה ושותפה לדרך המשותפת שלנו. אנחנו נמצאים היום אחרי אירוע קשה. ואנחנו מעל הקבר אמרנו ואומרים את זה לכל בכירי הממשלה – שפה בהר ברכה תקום עיר. כמו שאמרת כל אירוע כזה מנסים להחליש אותנו. הפוך – זה רק מחזק אותנו, מדרבן אותנו, נותן לנו את הכוחות. ככה גם היה הרב איתמר הי”ד. הוא היה מלא כוחות ושמחת חיים ואנרגיות ומרץ וזה בא לידי ביטוי פה ביישוב הר ברכה. זה יישוב עוצמתי ומלא שמחה. אנחנו חזקים בצורה בלתי רגילה. אני רוצה לומר לכל האויבים שלנו שמתוך המשבר הזה רק תבוא צמיחה והתפתחות ובנייה ועוד שכונה ועוד מבנים ובע”ה באמת תקום פה עיר ואם בישראל”.

חדשות שומרון כתבה ראשית