הפנינג חוויה בתעשייה: מפעלים בא.ת ברקן פותחים שעריהם בחוה”מ פסח

הפנינג חוויה בתעשייה: מפעלים בא.ת ברקן פותחים שעריהם בחוה”מ פסח

תהיתם פעם איך מייצרים מזגנים? כיצד מייצרים את הרוכסן שבג’ינס שלכם? זו ההזדמנות שלכם ליהנות מחוויה לכל המשפחה ולהגיע בחול המועד פסח למפעלים הרבים שיפתחו את שעריהם לקהל הרחב. באזור התעשייה ברקן יפתחו את שעריהם מפעלים עם מגוון של פעילויות סיורים והפנינג לכל המשפחה.

חוויה בתעשייה בחול המועד פסח באזור התעשייה ברקן. תמונה: יח”צ

לרגל חגיגות 70 שנה למדינת ישראל, ובמטרה לעודד את הקהל הרחב להכיר את תחום התעשייה בארץ יזם משרד הכלכלה והתעשייה בשילוב התאחדות התעשיינים סיורים ופעילויות בעשרות מפעלים וב-7 אזורי תעשייה, וביניהם אזור התעשייה ברקן, במהלך חוה”מ פסח.

עשרות מהמפעלים הגדולים בארץ יפתחו את שעריהם במסגרת הפעילות ויאפשרו לציבור הצצה אל פלאי התעשייה הישראלית. טכנולוגיות, שיטות עבודה מהמתקדמות בעולם וחדשנות, המהווים מקור לגאווה לאומית. הסיורים ילוו במערך הדרכה מקצועי, בחלקם יתקיימו פעילויות חווייתיות מיוחדות לילדים.

בנוסף יתקיימו אירועי הפנינג לכל המשפחה בסימן תעשייה ישראלית.

שר הכלכלה והתעשייה, אלי כהן: “התעשייה הישראלית היא מקור לגאווה לאומית, לחדשנות, למעוף ולחזון. בואו לחגוג אתנו 70 שנה של הצלחה ישראלית, לבקר במפעלים “כחול לבן” ולפגוש את המוצרים, הטכנולוגיות והאנשים שתורמים כל השנה לכלכלה, לתעסוקה, לצמיחה ולגאווה הישראלית”

בכל אזור תעשייה יוכל הקהל הרחב ליהנות מבמה מרכזית עם הופעות מוסיקה, סדנאות יצירה והרכבה לילדים, מתחם צביעה חוויתי עם הדרכה לילדים ולהורים, משחקי ידע עם כתבי חידה, ניסויים מדעיים בשילוב בועות סבון, בניית עפיפונים, סדנת יצירה אקולוגית, עמדת צילום חווייתית, משחקי תעשייה, הפעלות לקטנטנים, מתחמי ג’ימבורי ומתנפחים ועוד- וכל זאת בחינם וללא כל תשלום.

חוויה בתעשייה בחול המועד פסח באזור התעשייה ברקן. תמונה: יח”צ

את הילדים יקבלו דמויות שמייצגות את הDNA של ההצלחות של התעשייה הישראלית: חדשנות, יצירתיות, מובילות טכנולוגית, תעוזה, התמדה, חזון ועוד. הילדים ינווטו בין שלל התחנות, ההפעלות והשחקנים באמצעות “פנקס ההצלחות”. בפנקס ימלאו פרטים חסרים ויענו על חידות טריוויה קלות, ובסיום הפעילויות יוכתרו הילדים כתעשיינים צעירים ויקבלו חותמת “מיוצר בישראל”.

רשימת המפעלים באזור השומרון שפתוחים לקהל הרחב (בהרשמה מראש באתר משרד הכלכלה והתעשייה):

כרמל פלור דיזיין (ברקן)- מייצרת, משווקת ומייבאת מגוון פתרונות חיפוי מתקדמים לעיצוב חוץ ופנים הבית. סיור של כחצי שעה במחלקות השונות של המפעל. לילדים מגיל 5 ומעלה.

טויטופלסט בע”מ (ברקן)- מתמחה בפיתוח וייצור אביזרים לשוק מיזוג האוויר המשמשים לפיזור, הולכה, בקרה ושליטה של האוויר. בסיור יוכלו המבקרים ללמוד על ייצור מוצרים לתחום מיזוג האוויר ויחשפו לטכנולוגיית הזרקת פלסטיק הנדסי מדויק. הכניסה מגיל 10 ומעלה.

קופו טאת רוכסנים (ברקן)- מתמחה בייצור וייצוא של רוכסנים לתעשיית הג’ינסים. סיור של כ-20 דקות בחלקי המפעל השונים. פתוח לכל המשפחה.

הופעות מוסיקה לקטנים ולגדולים, סדנאות הרכבה ויצירה, פעילויות והפעלות, משחקי ידע וכתבי חידה, ניסויים מדעיים, בועות סבון, בניית עפיפונים, עמדת צילום חוויתית, משחקי תעשיה, ג’ימבורי, מתנפחים ועוד.

האירועים יתקיימו בחוה”מ פסח, בימים שני ושלישי 2-3.4.2018, בין השעות 10:00-16:00, ב-7 אזורי תעשייה גדולים: תפן, דלתון, קיסריה, ברקן, הר חוצבים (ירושלים), קריית גת ועידן בנגב.

 

חדשות אריאל חדשות שומרון כתבה ראשית