תנועת המשאיות מחיזמה לפסגת זאב בשעות הבוקר תוגבל

תנועת המשאיות מחיזמה לפסגת זאב בשעות הבוקר תוגבל

במסגרת הפעולות להפחתת עומס התנועה לתושבי בנימין סוכמו מספר שינויים בהם הגבלת משאיות. השינוי הראשון כבר נכנס לתוקף והוא מגביל תנועת משאיות ממחסום חיזמה לפסגת זאב ברחוב סיירת דוכיפת בין השעות 6:00 ל-9:00 בבוקר.

ראש המועצה ישראל גנץ עדכן על כך את התושבים ואמר כי המהלך נועד להפחית מהעומס לנוסעים לירושלים בבקרים. השינו יקל גם על תושבי פסגת זאב.

גנץ הוסיף כי פעולות נוספות מקודמות יחד עם הצבא, המנהל האזרחי, משטרת ישראל ומשרד הבטחון ובהם יפתח מעבר לתושבי כפר עקב על מנת שלא יצטרכו לעבור דרך כביש אדם-חיזמה.

המועצה דורשת שינויים נוספים ובהם הגבלת תנועת משאיות כבר מככר אדם לכיוון ירושלים.

בנוסף, בשיתוף פעולה בין מועצת בנימין לעיריית ירושלים תיבחן האפשרות לעודד נסיעה בתחבורה ציבורית כשיתווספו קווים בין מחסום חיזמה או כבר משער בנימין לכמה מקומות בירושלים.

בסוף השבוע הרס הצבא מספר מבנים בלתי חוקיים ליד הכפר חיזמה במסגרת הכשרת המקום לעבודות הרחבה שצפויות לצאת בקרוב לדרך.

העבודות לסלילת שיקוע קלנדיה נמשכות. השיקוע יאפשר נסיעה בין אדם לעטרות ולכביש 443. העבודות צפויות להסתיים בעוד כשנתיים.

במערב בנימין צפויות בקרוב להתחיל העבודות להרחבת כביש 446 מצומת חשמונאים לכיוון צומת שילת. נבחר קבלן זוכה, ומועצת בנימין מקיימת איתו בימים אלה סדרת פגישות על מנת לייעל ולדייק את הביצוע בשטח.

כביש נוסף אותו מועצת בנימין חותרת לקדם הוא כביש 45 מתחנת הדלק שליד כוכב יעקב לכיוון קלנדיה ועד לעטרות וכביש 443. כך יוכלו תושבי מזרח בנימין לנסוע ישירות מצומת מעבר מכמש לכביש 443.

עוד בבנימין החלו העבודות להצבת רמזור בצומת עלי.

ראש המועצה ישראל גנץ: “לצד המאמצים הרבים לפתח את תשתיות הכבישים ולגשר על פער של שלשה עשורים, אנחנו מקדמים כל העת פעולות כדי שיקלו על העומס גם באזור חיזמה וגם במחסום חשמונאים. הפקקים בלתי מידתיים וגורמים לשיבוש אורח החיים של כולנו”

חדשות בנימין חדשות מקומיות כתבה ראשית תחבורה ותשתיות