התבטאות משמחת לשרת התרבות בפסטיבל הסרטים ה-3 בשומרון

התבטאות משמחת לשרת התרבות בפסטיבל הסרטים ה-3 בשומרון

שרת התרבות ח”כ מירי רגב בפסטיבל הסרטים ה-3 בשומרון: בחודש הקרוב נודיע על שינוי בחלוקת התקציב לקולנוע. עד שנכנסתי למשרד, יהודה ושומרון הודרה מהתרבות”. דגן: “לא ניתן לוותר על הביטוי של יו”ש גם בקולנוע. היינו בן חורג המצב הזה ישתנה”

שרת התרבות ח”כ מירי רגב נשאה היום דברים בפסטיבל הסרטים השלישי בשומרון לסרטי קולנוע של ילדים.
השרה התייחסה בין השאר לחלוקה הלא שוויונית של תקציבי הקולנוע והדרת יו”ש מתקציבי הקולנוע.

>>רוצים להתעדכן בכל מה שקורה קרוב לבית. הצטרפו עכשיו לעמוד הפייסבוק של מקומונט יו”ש

בין השאר היא אמרה: “אנחנו נביא בשורה גדולה גם לקולנוע. יושבת כעת וועדה שבדיוק סיימה את עבודתה. וועדה שוודאי התוצאות שלה יביאו לתסיסה גדולה מאוד במרכז העצבים התרבותי התל אביבי, אבל אין מה לעשות, יצטרכו לעמוד מול המראה, ולהבין שאנחנו בוודאי, נעשה שינוי גם בכל חלוקת התקציב של הקולנוע. במדינת ישראל, ואנחנו נודיע על זה בעה במהלך החודש הקרוב

תעודות מוענקות לילדים היוצרים בפסטיבל. עם שרת התרבות וראש מועצת שומרון. צילום: רועי חדי

ראש מועצת שומרון יוסי דגן שבירך בטקס אמר: “לא ניתן להפריז בחשיבות היצירה, אם זה בתחום הקולנוע, אם בתחום התיאטרון או בתחומים אחרים, אין דרך טובה מזו להעביר מסרים, לדון בנושאים שונים המטרידים אותנו ולשקף את המציאות. אנחנו נמשיך לפעול לחיזוק היצירה בכל רחבי השומרון, ולהוציא קול חדש שונה וייחודי בתחום התרבות. חשיבות החלוקה השוויונית של תקציבי הקולנוע. היא הדבר הנכון. לאחר 50 שנים של אפליה בתחום אנחנו שמחים ששרת התרבות מטפלת בנושא ומקדמת אותו”.

>>רוצים להתעדכן בכל מה שקורה קרוב לבית. הצטרפו עכשיו לעמוד הפייסבוק של מקומונט יו”ש

הפסטיבל הוא פסטיבל הקולנוע השלישי בשומרון. במסגרת הפסטיבל הוקרנו 7 סרטים מ 7 בתי ספר שונים בשומרון, כחלק מפרוייקט תכני קרב יחד עם אגף החינוך במועצה האזורית שומרון, אפיקי תקשורת והחברה למתנ”סים.

הסרטים עסקו בנושאים שונים בין השאר 70 להתיישבות נושאים חברתיים ועוד.

חדשות שומרון כתבה ראשית צרכנות