השר קרעי: “צוותי הביטחון בבנימין הם חוד החנית של ההתיישבות”

השר קרעי: “צוותי הביטחון בבנימין הם חוד החנית של ההתיישבות”

משרד התקשורת סיפק למועצת בנימין אמצעי חירום כולל טלפונים לוויניים לאגף הביטחון והרבשצ”ים. ישראל גנץ: “מעמיקים את היכולות המבצעיות של אנשי הביטחון בבנימין”

בטקס מיוחד שנערך היום (ג’) במכלול החירום המשוכלל של מועצת בנימין, שר התקשורת שלמה קרעי ואנשי משרד התקשורת העניקו לאנשי הביטחון בבנימין אמצעי תקשורת לחירום הכוללים טלפונים לוויניים, חיבור לאינטרנט ועידן פלוס במקלטים, פטור מאגרות תדרים למכשירי קשר וממסרים לכיתות הכוננות במועצה, דבר שיאפשר אפקטיביות בפעילות המועצה במצבי חירום.

ראש המועצה גנץ הודה לשר קרעי על המערכות שיספקו עוד מימד של עוצמה ושיתף את שר התקשורת על הפעילות הענפה של המועצה מאז תחילת המלחמה מול היישובים ומענה ביטחוני ראוי, תוספת משמעותית של נשקים בתיאום הצבא, אמצעים טקטיים רבים ומענה שוטף למשפחות הנופלים, הפצועים והחטופים מבנימין. השר קרעי שיבח את פעילות המועצה והעומד בראשה וציין כי מועצת בנימין הינה דוגמא לניהול מבורך של רשות לתושביה.

שר התקשורת שלמה קרעי: “שמח להיפגש כאן עם אנשי הביטחון בבנימין, הם חוד החנית של ההתיישבות. בזכותכם החיים של תושבי המועצה ואזרחי ישראל יותר בטוחים.

האמצעים שאנחנו מעניקים היום לרשות ישדרגו את פעילות הביטחון במועצה. אנחנו מבינים ויודעים שזאת מלחמת מצווה על עם ישראל בארצו. מודה לידידי ראש המועצה ישראל גנץ על השותפות עם הפרויקט וכל מעשיו לטובת ההתיישבות ביהודה ושומרון”.

ראש מועצת בנימין ישראל גנץ הודה לשר התקשורת על הפרויקט המבורך ואמר כי “אנשי הביטחון של בנימין עושים עבודת קודש למען התושבים. מאז תחילת המלחמה אנחנו בתהליך מואץ לחימוש ושדרוג האמצעים ביחד עם שותפים לדרך כמו משרד התקשורת. נמשיך להעמיק את היכולות המבצעיות של הצוותים בבנימין ולספק מעטפת רחבה של אמצעים.”

ביטחוני חדשות בנימין פוליטי