השרה רגב: “אין דבר כזה בנייה בגושים. אני מכירה גוש אחד בלבד – גוש ארץ ישראל”

השרה רגב: “אין דבר כזה בנייה בגושים. אני מכירה גוש אחד בלבד – גוש ארץ ישראל”

שרת התרבות והספורט, מירי רגב, התייחסה בכנס ירושלים להתנהלות נתניהו בזמן האחרון ואמרה שהוא אינו צריך לקבל הכוונה מהבית היהודי, “ראש הממשלה יודע בדיוק מה צריך לעשות והוא לא צריך שמישהו מהבית היהודי יכין לו דף מסרים לקראת הנסיעה שלו לוושינגטון”.

“צריך להיות מסר אחד ברור מהממשל החדש שאוהד את ישראל. אין ולא תהיה הקפאת בנייה של יהודים בארץ ישראל באף מקום בארץ ישראל. רק נסו לתאר לעצמכם מה היה קורה אם במקום אחר היו אוסרים על יהודים לבנות”.אמרה השרה רגב בכנס ירושלים.
בעניין גלריית ברבור שאירחה ארגוני שמאל ובהם שוברים שתיקה ועיריית ירושלים נענתה לקריאת השרה והוציאה את הגלריה ממבנה ציבורי, אומרת השרה: חופש הביטוי אינו חופש המימון. מי שרוצה לפעול נגד המדינה, יתכבד ויעשה זאת מכיסו. המדינה והציבור לא אמורים לממן אותו”.
“יש כאן ציבור קטן של אליטות שחושבים שהכל מגיע להם. מאז שנכנסתי לתפקידי קבעתי מדיניות חדשה של מהאליטה לעם. נשקיע בכל הקולות, בכל המקומות ובכל המגזרים. נפתח דלת ראשית לכל מי שהיה צריך בעבר להיכנס מהחלון. התרבות מגיעה לכולם גם לילד מנתיבות ומאריאל בדיוק כפי שהיא מגיעה לילד מרעננה” הוסיפה רגב.

עוד ציינה רגב: “העיר תל אביב מקבלת תקציב תרבות של 256 מיליון שקלים (קריאת תדהמה בקהל). כל יהודה ושומרון שמונה 400 אלף תושבים, מקבל פירורים. את זה אני מתכוונת לשנות ואשנה”.

מירי רגב בכנס ירושלים. צילום: ישראל ברדוגו באדיבות כנס ירושלים
חדשות גוש עציון והר חברון כתבה ראשית