בחירת הנתיב הנכון – איך תבחרו ביטוח נסיעות לחו”ל מבלי להתבלבל?

בחירת הנתיב הנכון – איך תבחרו ביטוח נסיעות לחו”ל מבלי להתבלבל?

טיסה לחו”ל היא בהחלט אירוע מרגש שיש להתכונן אליו מראש ולהכין את כל הדברים מבעוד מאוד כדי להפיק את המקסימום הנאה מהטיול.

רובנו לא שוכחים את הדרכון, את הבגדים המתאימים, את חגורת הכסף ששומרת על המזומן שלנו מפני כייסים, את המזוודה הגדולה ביותר שיכולנו למצוא כדי שנמלא אותנו במתנות עם החזרה שלנו לארץ, את ההמרה של הכסף למטבע המקומי ואת מדריך הטיולים השלם כדי שנגיע לכל המקומות השווים ביותר אבל שזה מגיע לביטוח אנחנו קצת מקלים ראש. ביטוח נסיעות לחו”ל הוא הדבר הראשון שאתם צריכים לדאוג לו כאשר אתם עולים על המטוס ומגיעים למדינה או יבשת אחרת מעבר לים. מדובר בביטוח שיכול להיות העוגן שלכם ברגע האמת, כאשר אתם נפצעים בחו”ל אין לכם את הרופא משפחה שלכם זמין, אין לכם את בית החולים שאתם מכירים ואין לכם אפילו את התרופות שאתם יודעים למצוא בקלות בארץ ולכם עליכם להיות מוכנים לכל תרחיש. כמו שלא תצאו לחו”ל ללא הדרכון, כך גם אל תרשו לעצמכם לצאת מהארץ ללא ביטוח נסיעות שיכול להציל אתכם אם תפגעו, תחלו או תפצעו.

אז איך בוחרים את הביטוח הנכון?

ביטוח נסיעות לחו”ל של הפניקס הוכיח את עצמו ברגע האמת עבור הרבה מאוד ישראלים שהיו זקוקים לטיפול רפואי או שאיבדו את הכבודה שלהם בשדה התעופה, ביטוח הנסיעות למעשה שומר עליכם בכל רגע עם יציאתם מהארץ ועד הגעתכם חזרה. במקרים קיצוניים ודחופים תוכלו ליהנות גם ממוקד חירום שפעיל 24 שעות ביממה, מוקד שבו תוכלו גם לקבל מידע וכמובן הוראות להמשך כיצד לנהוג במצב חירום. הפניקס היא אחת מהחברות הגדולות ביותר בישראל בכלל ובתחום הביטוח בפרט, מדובר בחברה שתעמוד לצידכם באירוע רפואי או במקרה של איבוד הציוד ובעזרת תהליך קצר ופשוט תוכלו לקבל חזרה את ההוצאות שלכם בחו”ל. אין ספק שאנחנו לא חושבים על התסריטים האלו כאשר אנחנו מתכננים את הטיול או החופשה שלנו, המחשבות שלנו עסוקות איך ליהנות וכיצד לנוח מהשגרה היום יומית אבל לצערנו המקרים האלו הם חלק מהחיים ועלינו להיערך לקראתם.

כמה נשלם על ביטוח נסיעות?

צילום: עמיעד טאוב.

ביטוח נסיעות לחו”ל יעלה לנו כשני דולרים ליום כאשר אם נרצה גם כיסויים נוספים כגון ספורט חורף, ספורט אתגרי, כיסוי מחלות קיימות, כיסוי להיריון וכו’ נאלץ לשלם קצת יותר. המחירים הבסיסיים של הביטוח הם מחירים שווים לכל נפש ובמחיר של פחית שתייה ליום אנחנו יכולים לצאת לטיול שלנו ברוגע ובראש שקט. חשוב להדגיש שהמחיר במקרה של פגיעה או פציעה יכול להיות הרבה יותר יקר מאשר כמה השקלים שנשלם מראש על ביטוח הנסיעות ולכן לא מומלץ לקחת סיכונים ולעשות ביטוח כבר מספר ימים לפני הטיסה.

צרכנות