השקעה משתלמת בלימודי נדל”ן

השקעה משתלמת בלימודי נדל”ן

על פי רוב אנו רגילים לחשוב על “השקעה משתלמת” בתחום הנדל”ן כרכישה של קרקעות או נכסים קיימים, כזו אשר צפויה להניב תשואה גבוהה יחסית בשנים הקרובות, או להימכר ברווח גבוה יחסית בעתיד הנראה לעין.
אך קיים סוג נוסף של השקעה בתחום הנדל”ן, השקעה אשר יכולה לבנות לכל אחד ואחת מאיתנו עתיד טוב ויציב יותר. מדובר כמובן בהשקעה בנו, בצבירת ידע ובניית הון אנושי. מסלול לימודי נדל”ן יכול להעלות אותנו על הדרך לבניית קריירה אטרקטיבית ודינאמית, בעלת פוטנציאל לא רק להשתכרות נאה לטווח הארוך, אלא גם ליותר מזה.

צילום עמיעד טאוב
צילום עמיעד טאוב

הדבר נכון שבעתיים עבור אנשים המתגוררים באזורים הנמצאים בתנופת פיתוח דוגמת בנימין והשומרון, ומעוניינים להיכנס לזירה הנדל”נית ולפעול בה לביתם.

להפוך ליזם ופעיל ובעולם הנדל”ן

גם ובעיקר עבור אנשים חסרי כל ניסיון בעולם היזמות והנדל”ן, מוצעים קורסי נדל”ן בסיסיים מצד אחד, ומעשיים ופרקטיים ביותר מצד שני. במסגרת קורסים אלו תרכשו את כל הידע והכלים הנחוצים לכם על מנת לנתח ולהבין בצורה מעמיקה את שוק הנדל”ן שמסביבכם, החל מהכרה של מושגים בסיסיים ומתקדמים בתחום ועד לרכישת כלים מתמטיים הנחוצים על מנת לערוך חישובים ולהסיק מהן מסקנות מושכלות בדבר רמת הכדאיות של עסקאות שונות.

במהלך ההכשרה הניתנת במסגרת לימודי נדל”ן מקצועיים רוכשים בשלב ראשון את הכלים המעשיים הבסיסיים על מנת להתחיל ולנתח את השוק, ולאחר מכן מתקדמים לזיהוי של עסקאות פוטנציאליות כדאיות, לומדים כיצד לבצע עסקאות השבחה (במסגרתן קונים נכס מסוים, משביחים אותו על ידי שיפוץ ומוכרים ברווח נאה) וממשיכים כאמור לבניית קריירה בתחום, עבור המעוניינים בכך. הכוונה היא לשילוב בין יזמות נדל”ן לבין עיסוק מקצועי בעולם התיווך, כולל תעודת הסמכה רשמית מטעם מוסדות המדינה.

ערך מוסף עבור תושבי אזורים הנמצאים בתנופת פיתוח נדל”ני

מכיוון שחלק חשוב מהידע והכלים הנרכשים במסגרת לימודי נדל”ן נוגע לעיסוק עצמאי בתחום (כלומר, יזמות אישית, לימוד זיהוי עסקאות אטרקטיביות וכד’), מדובר בלימודים אטרקטיביים במיוחד עבור תושבים של אזורים בהם קיימת מגמת פיתוח נדל”ן מואצת. כאשר באזור מחייתכם מתרוצצים חוזי בנייה ומכירת נדל”ן רבים, קרקעות מופשרות לבנייה ומתקבלים אישורים להקמת שכונות ומבנים רבים חדשים, משמעות הדבר היא כי גם מתרוצצות סביבכם אינספור עסקאות בעלות פוטנציאל רווח גבוה. רווח זה מגיע הן ליזמים פרטיים אשר מארגנים עסקאות נדל”ן ודואגים שייצאו לפועל באופן יעיל, והן לאנשי התיווך הפועלים באזור ומחברים בין הגורמים השונים – הלקוחות הרוכשים את הדירות, המדינה או היישוב המקצים את הקרקעות, הקבלנים המבצעים וכד’.

לכן, מהווים לימודי הנדל”ן השקעה רציונאלית ואטרקטיבית ביותר לטווח הארוך. הן עבור יזמים צעירים אשר מעוניינים לפעול בעולם הנדל”ן ולא יודעים היכן וכיצד להתחיל, והן עבור מי שמחפש מקצוע יציב לטווח הארוך, דוגמת תיווך ומכירת נכסים. שווה לבדוק את עולם הלימודים הפותח בפניכם דלת לתחום עיסוק בו הביקוש תמיד קיים ונמצא במגמת טיפוס.

נדל''ן