השומר יו”ש: “הפלסטינים יודעים שהחגים הם נקודת תורפה אצל היהודים, קוראים לציבור לסייע בשמירות”

השומר יו”ש: “הפלסטינים יודעים שהחגים הם נקודת תורפה אצל היהודים, קוראים לציבור לסייע בשמירות”

בארגון העוזר בשמירה על עשרות חוות חקלאיות ברחבי יו”ש, פונים לציבור לתת כתף לחקלאים במהלך חג הפורים: “כל מי שמבקש גם לשמוח שמחה ראויה וגם לתרום תרומה משמעותית, מוזמן להגיע ולסייע”

בארגון השומר יו”ש הפועל בכ-80 חוות חקלאיות מצפון השומרון עד דרום הר חברון, ומסייע לחקלאים בשמירה על השטחים, המרעה והציוד, מצביעים על ליל פורים הקרוב כנקודת תורפה שיש להיערך אליה בהתאם. הסיבה לכך היא העבודה שהפלסטינים המבקשים לפגע מודעים לעובדה שמדובר בזמנים בהם הערנות ותשומת הלב לא יהיו בשיאם ומנגד המוטיבציה שלהם להשבית את שמחת החג דווקא כן בשיאה.

שמירה בחוות החקלאיות קרדיט השומר יוש

בשומר יו”ש קוראים למתנדבים להגיע לחוות החקלאיות ביהודה ושומרון, גוש עציון, בנימין, בקעת הירדן ודרום הר חברון ולסייע לחקלאים ולבעלי המרעה בשמירה על השטחים, כך שגם תיווצר רתיעה של המחבלים מלבצע את זממם וגם יתאפשר לחקלאים המשקיעים את מרצם וזמנם כל השנה במשימה הלאומית החשובה, לחגוג את חג הפורים כיאות ולשמוח בשמחת החג.

מנכ”ל השומר יו”ש, אביחי סויסה: “הפלסטינים יודעים שהחגים הם נקודת תורפה אצל היהודים. ניסיון העבר מלמד שבני בליעל מבקשים לפגוע ביהודים דווקא ביום חגם תוך שהם מנצלים את הקושי להתנהל כבימים שבשגרה עקב אירועי החג. מי שמעוניין לסייע יכול להירשם דרך אתר השומר יו”ש או במוקד וכך נוכל כולנו לעבור את החג בשלום ובשמחה”.

כתבה ראשית מידע כללי