הר חברון: תלמידי כיתות ה’-ח’ יחזרו ללימודים במתווה ייחודי

הר חברון: תלמידי כיתות ה’-ח’ יחזרו ללימודים במתווה ייחודי

המועצה האזורית הר חברון הודיעה כי תפתח ביום ראשון מרכזי למידה פרונטליים לילדי ה’-ח’ ביישובי המועצה. יוחאי דמרי ראש המועצה: “לאחר שנתנו מענה לילדי הגיל הרך והכיתות הנמוכות, החלטנו לתת מענה במסגרת ההנחיות לשכבות הגבוהות ולא להזניחן. המתווה שבנינו הוא תוצר של יצירתיות וגמישות הנדרשת מאיתנו בעת הזו. מזמין את יתר הרשויות להעתיק את המודל לכל הארץ”.

בהר חברון החליטו כי אין לוותר על הקשר האנושי פנים אל פנים ולכן גייסו את בתי הספר, ההורים, היישובים והמתנ”ס לפתיחת מרכזי הלמידה שיאפשרו שגרת לימוד בריאה ומסודרת יותר.

הפעילות תתקיים למשך שלוש שעות ביום, שלושה ימים בשבוע, בקפסולות בין 9-15 תלמידים בהתאם להנחיות משרד הבריאות. מרכזי הלמידה ישלבו לימודים, פעילות הפגה ומרכזים משותפים להכנת עבודות. לתלמידים אשר לומדים בבתי הספר של המועצה ישולבו במערכת שעות הוראה פרונטליות עם מורי בתי הספר ומדריכי קרן קר”ב, כל זאת תוך שמירת הנחיות הממשלה לשמירת בריאותם של המורים והתלמידים.

חוזרות ללימודים במודך מיוחד. צילום: מרים אמיתי

יוחאי דמרי, ראש המועצה האזורית הר חברון: “עם חזרת תלמידי א’-ד’ לבתי הספר, מצאנו לנכון להחזיר גם את הילדים הבוגרים לשגרת למידה. ילדים בני 10-13 חייבים מסגרת תומכת בליווי מבוגר. אנו שואפים ליצור שגרת חיים בריאה ומסודרת לילדי כיתות ה’-ח’ וזאת על ידי מפגשים פרונטליים ללימודים והעשרה, מתוך ראייה כי אין תחליף לקשר אנושי והחברתי באמצעות איגום משאבים והעמקת שיתופי הפעולה בין בתי הספר, ההורים, הישובים, המועצה והמתנ”ס.”

חדשות גוש עציון והר חברון חינוך ותרבות כתבה ראשית