הרמות משא לגובה – איכות שעוד לא הכרתם

הרמות משא לגובה – איכות שעוד לא הכרתם

אנחנו יודעים בדיוק מה אתם מרגישים. סוף סוף מצאתם את הדירה שחלמתם עליה, אתם בהכנות מטורפות. שיפוצים, תיקונים קטנים פה ושם. כבר בחרתם את הריהוט החדש, ומצב הרוח והאדרנלין בשמיים. ובצדק! מעבר דירה הוא שלב מדהים בחיים, בטח אם מדובר בדירת החלומות שלכם. וגם אם לא, כל מעבר דירה הוא התחלה חדשה ומרעננת שיוביל אתכם לדברים טובים. זאת בדיוק הסיבה שכדי להקל עליכם ולהמשיך את התהליך המרגש של מעבר דירה חלק ונוח, הומצאו הרמות משא לגובה להובלת הציוד הכבד. רוצים לדעת עוד? מיד תדעו הכל.

הרמות משא לגובה – מה חשוב שתדעו?

 ככל שמדובר במנופי הרמות משא לגובה יש לא מעט פרמטרים שקובעים את המנוף שאתם זקוקים לו. אך הדרך לגלות זאת היא בתכנון מקדים ומדויק של מה שאתם צריכים, והתכנון הזה מתחיל כבר מהרגע שבו אתם שוכרים את חברת ההובלות שתעביר את תכולת הבית.

כשאתם שוכרים את חברת ההובלות למעבר הדירה, חשוב כמובן לשכור חברה מקצועית, מוסמכת באופן פורמלי, ובעלת מספיק ידע, נסיון וותק בתחום. תוכלו למצוא חברות הובלה דרך האנשים הקרובים לכם שכבר עברו דירה וימליצו, תוכלו דרך קבוצות בעלות חוות דעת אותנטיות ברשתות החברתיות, או דרך קבוצות הוואטסאפ, וגם דרך אתרי הדירוג השונים. אך תסמכו גם על תחושות הבטן שלכם. בכל מה שקשור לאנשי מקצוע, כאשר יש כימיה טובה ביניכם לבינם, כל התהליך, כל תהליך שיהיה, יעבור חלק יותר.

כשמדובר בנושא של הרמות לגובה יש צורך כמובן שתוודאו גם הסמכה פורמלית. הפעלת מנופי הרמות משא לגובה היא לא הפעלה פשוטה, ויש צורך בהכשרה מקצועית לשם כך. וודאו זאת על מנת לשמור על בטיחות הציוד והריהוט שאתם מעבירים, ועל מנת למנוע עגמת נפש ככל שניתן.

כאשר אתם שוכרים מנוף הרמה חשוב שתדעו שמדובר בספק חיצוני לחלוטין, שאינו קשור בחבילת ההובלה שסגרתם עם חברת ההובלות. כך שהתשלום אליו הוא חיצוני וישירות אליו, וחברת ההובלות יכולה להמליץ לכם על מנוף. אך אינכם חייבים לקבל את ההמלצה, ותוכלו לשכור כל מי שתבחרו.

הרמות משא לגובה – איזה ציוד אפשר להרים, ומה העלויות?

הסיבה העיקרית לכך שמנופי הרמות לגובה הפכו כל כך פופולריים היא כי ענף המנופים עבר שינוי טכנולוגי מדהים והתאים עצמו לעולם ההובלות. כך שלמעשה, כמעט כל ציוד אפשרי לבצע עם הרמות משא לגובה גם מבחינת הבטיחות, וגם מבחינת הציוד עצמו.

לרוב, הריהוט והציוד המועברים דרך מנוף הרמה הם ספות, סלונים, כורסאות, מקררים, תנורים, פסנתרים, פריטי אומנות ופסלים שמעוניינים לשמור על בטיחותם וכל ציוד או ריהוט שאי אפשר לשנע בחדר המדרגות או במעלית, במידה וישנה מעלית.

העלויות מתחילות מ300 ₪ לשעת עבודה, ויכולות להגיע גם לקצת יותר מאלף ₪. הן תלויות זמן עבודה, כמות הריהוט, והאם יש צורך בפינוי ריהוט קודם.

בעלת נסיון רב בתחום מנופי הרמה ומעניקה את השירות המקצועי והאדיב ביותר ללקוחות עסקיים ולקוחות פרטיים החל מקבלני בניין ועד לאנשים המעוניינים במנוף להעברת דירה או משרד, והכל עם ציוד חדיש, וצוות מקצועי ומיומן.

מאמר זה נכתב על ידי משה לוי הרמות. אנו נותנים שרות אישי יעוץ וליווי לאנשים פרטיים שמעונינים להרים או להוריד תכולה לדירתם ולא יודעים מאיפה מתחיל התהליך אז אל דאגה דברו איתנו ואנו נסייע ונפתור כל בעיה במהירות האפשרית ובמחיר הכי טוב שיש בשוק !

מידע כללי