הציבור החרדי מתקרב להתיישבות:השר ליצמן סייר בשילה הקדומה

הציבור החרדי מתקרב להתיישבות:השר ליצמן סייר בשילה הקדומה

ביקור היסטורי של שר הבריאות הרב יעקב ליצמן מאגודת ישראל בשילה הקדומה.אבי רואה יו”ר מועצת יש”ע אמר לשר ליצמן:”הביקור שלך כאן מחזק את הקשר של הציבור החרדי להתיישבות ולאתרים התנ”כיים”.

השר ערך תצפית על המקום בו עמד משכן שילה במשך 369 שנים בתקופת ההתנחלות והתעניין בארכיאולוגיה במקום, וכן שמע הסברים על האירועים התנ”כים שהתרחשו במקום מפי אבי רואה ראש המועצה האזורית מטה בנימין ויו”ר מועצת יש”ע.

לאחר הסיור נערכה ישיבה עם ראשי מועצת יש”ע בהשתתפות אבי רואה, עזרא גרשי ראש מועצת עימנואל, אלי שבירו ראש עיריית אריאל, חננאל דורני ראש מועצת קדומים, אסף מינצר ראש מועצת אלקנה, דווידי פרל ראש מועצת גוש עציון, אריה כהן ראש מועצת מגילות, שי אלון ראש מועצת בית אל, שילה אדלר מנכ”ל מועצת יש”ע, מתניה שפירא, יגאל דילמוני, שלמה וקנין קב”ט מועצת יש”ע, תמר אסרף דוברת מועצה אזורית מטה בנימין ומשתתפים נוספים.

ליצמן ואבי רואה צילום שחר כהן
ליצמן ואבי רואה צילום שחר כהן

בפגישה עלו נושאים שונים לטיפול משרד הבריאות כגון פריסת נקודות הזנקה לאמבולנסים, מוקדים רפואיים, מרכזי חוסן, ביקור רופאים בישובים, בתי מקרחת במרפאות קטנות ועוד. השר ליצמן הבטיח לטפל בנושאים אלו.

השר אמר למשתתפים: “אני שמח להיות כאן ולבקר במקום החשוב הזה. כל אדם יש לו מחויבות להציל חיי אדם ולעזור לאנשים בבחינת כל המציל נפש אחת מישראל. זה התפקיד שלכם כראשי רשויות וזה התפקיד שלי כשר בריאות. נעמיק יחד את שיתוף הפעולה לטובת התושבים שגרים כאן. הדלת במשרדי פתוחה אליכם תמיד”.

אבי רואה יו”ר מועצת יש”ע הודה לשר ואמר: ” אנו מודים לך על כל פעילותך הרחבה לחיזוק הבריאות של אזרחי ישראל והיוזמות למען ילדי ישראל. הביקור שלך כאן מחזק את הקשר של הציבור החרדי להתיישבות ולאתרים התנ”כיים שנמצאים ביהודה ושומרון” .

חדשות שומרון כתבה ראשית