המשאלה של אליהו

המשאלה של אליהו

באמצעות אמבולנס המשאלות של מגן דוד אדום, הגשים השבוע אליהו שמואלי (13) מכפר אדומים, המתמודד עם מחלת הסרטן, משאלה וזכה לבלות עם כוכבי הרשת האהובים עליו.

ראשית, אליהו הופתע כשזכה להיפגש ולבלות עם בן זיני, שחקן, זמר ואושיית רשת, שהוא מעריץ. לאחר מכן, הגשים אליהו את משאלתו, והגיע ליום כיף בהיכל משחקי המחשב החדשני “”HYPE, כשהוא מלווה במשפחתו, שם נפגש עם כוכב משחקי הרשת זיגי.

לפני כ-3 שנים, כשאליהו היה בן 10, הוא החל להתלונן על כאבים ברגלו. הוריו לקחו אותו לבדיקות אצל מספר רופאים שהרגיעו ואמרו שהכל נראה תקין. כמה חודשים אחר כך, אליהו נפל במהלך משחק, ושבר את רגלו. בהגיעו לבית חולים, החלו בבדיקות וטיפולים שנמשכו כשלושה שבועות. אז, התגלה אצלו סרטן העצמות. אליהו היה מאושפז במשך כשנה, ועבר טיפולים רבים. כשמצבו השתפר, שוחרר הביתה, אך כמה חודשים לאחר מכן, המחלה חזרה בעצימות גבוהה יותר.

לאליהו יש תחביבים רבים, ביניהם בילוי עם חברים, בישול ומנגלים, נגינה, שירה וצפייה בסרטים. אליהו אוהב במיוחד לשחק במחשב ולצפות בסרטונים ביוטיוב.

אליהו שמואלי: “מאוד נהניתי. היה משמח לפגוש את זיגי ולשחק איתו, כשאני רגיל לראות אותו משחק מבעד למסך. המפגש עם בן זיני היה ממש מפתיע ונהניתי גם ממנו מאוד. זה היה יום שבעצם הורכב מהדברים שאני הכי אוהב לעשות, וזכיתי להגשים כמה משאלות”.

צילום: דוברות מד”א

“אליהו ילד מאוד אופטימי ושמח, עם הרבה כוחות, ובעצמו נותן לנו את הכוח להמשיך. הוא ילד כובש וכריזמטי, כולם מאוד מתלהבים ממנו”, סיפרה אימו חדווה, “היום העמוס בחוויות עבור אליהו שכל כך נהנה, הסתיים בחוויה מיוחדת עבורו, כמי שאוהב לבשל, בהתנסות בהכנת סושי במטבח של מסעדת ג’פניקה במודיעין”.

יונת דסקל דגן, אחראית אמבולנס המשאלות במד”א: “כששאלתי את אליהו מה הוא הכי אוהב לעשות, הוא סיפר לי שהוא מאוד נהנה מצפייה בסרטוני יוטיוב ומשחק ברשת. הוא גם סיפר לי על זיגי, כוכב הרשת האהוב עליו, ושהוא חולם לשחק במרכז המשחקים HYPE. ארגנו הכל כך שאליהו יזכה ליום כיף עם כל הדברים שהוא הכי אוהב, ושלא יפסיק ליהנות לרגע אחד. יום כזה נותן אתנחתא לא רק לנער הצעיר אלא גם למשפחה שלו. לראות את אליהו ואת משפחתו נהנים ומחייכים, נותן לי את הכוח להמשיך לפעול במסגרת מיזם אמבולנס המשאלות של מד”א, ולהמשיך לשמח חולים במחלות קשות”.

“אמבולנס המשאלות” הוא מיזם של מגן דוד אדום, ששם לו למטרה למלא בקשות של אנשים המתמודדים עם מחלות קשות. הציפיה וההכנה לאירוע הן הזדמנות לצקת משמעות חדשה ותחושת התרגשות ושמחה. הגשמתה של כל משאלה מתוכנן בקפידה, בתיאום עם הרופא האחראי לחולה ובהתאמה מרבית לצרכיו, וכמובן – בליווי צוות רפואי שעבר הכשרה מתאימה. השירות ניתן ללא תשלום, ועם יחס חם, אוהד ומחבק.

חדשות בנימין כתבה ראשית