הידעתם כי קלנועית היא בקטגוריית הרכב חשמלי?

הידעתם כי קלנועית היא בקטגוריית הרכב חשמלי?

בשנים האחרונות, ובפרט בשנה האחרונה נראו יותר ויותר רכבים חשמליים על כבישי הארץ. ניתן לראות את הקפיצה הגדולה של השנה האחרונה על ידי ההתעניינות והביקוש של צרכנים רבים בנכונות לרכוש רכב חשמלי.  בנוסף, בשנים האחרונות אנו עדים להצלחתה של הקלנועית– הנחשבת לרכב חשמלי המשמשת להתניידות של נסיעות עירוניות קצרות. אם בעבר היינו רואים את השימוש של הקלנועית רק בקיבוצים או אצל אנשים בעלי מוגבלויות או אנשים מבוגרים בני הגיל השלישי, היום אנו עדים לביקוש ההולך וגדל של רכבים חשמליים ובעיקר קלנועית חשמלית שהפכו לטרנד הלוהט של טווח הגילים השונים החל מהצעירים ועד למבוגרים.

כאמור, עם התפתחותה המהירה והכובשת של הכלי תחבורה החשמליים בעולם ובארץ, עלה משמעותית גם הביקוש לקלנועיות. משום שמלבד להיותה הפתרון הטוב ביותר למי שאין לו רישיון נהיגה וצריך להגיע ממקום למקום, הקלנועית היא תחבורה ירוקה הפועלת באמצעות חשמל ולא בדלק ובכך היא נמצאת כטובה לאיכות הסביבה. בנוסף כפי שהזכרנו לעיל, כל אחד יכול לרכוש קלנועית ללא צורך ברישיון נהיגה – וזה יתרון חשוב מאוד.  כמו כן, היא מסייעת לאנשים בעלי מוגבלויות שונות להתנייד באופן עצמאי מבלי להיות תלויים באחרים ובכך גם הביטחון העצמי לא נפגע. יתרון חשוב נוסף שכדאי לציין, הוא את תפעולה הקל ואת נסיעתה הנוחה שכול אחד יוכל לתפעל ולהבין בקלות ללא שום בעיה או קושי מיוחד- שגם זה יתרון משמעותי וחשוב לא פחות משאר היתרונות שהזכרנו ליתרונות של הנסיעה בקלנועית.

כיום, רבים מהצרכנים המחפשים רכבים מעדיפים רכב חשמלי המונע בחשמל ואשר ידידותי לסביבה עצם הפחתה באופן משמעותית של פליטת הפחמן הדו חמצני והחסכון האדיר של הדלק רבים מראים נכונות מעשית לרכוש אותם. ישנם רכבים חשמליים קטנים וקומפקטיים המתאימים לנסיעות עירוניות, שמתאימים לזוגות ולצעירים שלא צריכים רכב גדול במחיר אטרקטיבי וזה כולל עמדת טעינה בבית. כמו כן ישנם דגמים וותיקים יותר עם טווח נסיעה מרשים וטעינה מהירה ביותר. בנוסף בכל הרכבים האלו נהנים מטכנולוגיה פורצת דרך הכוללת חבילת בטיחות מקיפה ובמערכות בטיחות אקטיביות מתקדמות הכוללת בלימת חירום ביום ובלילה – פשוט סגנון וחוויית שימוש ייחודיים הגורמים לתוצאה שלא פחות ממושלמת.

המאמר בחסות אתר החדשות bignews

 

צרכנות