*החיבור המהיר בעולם מגיע ליש”ע| רשימת הישובים בפנים

*החיבור המהיר בעולם מגיע ליש”ע| רשימת הישובים בפנים

ועדת המכרזים הבין-משרדית בהובלת משרד התקשורת ובשיתוף משרד האוצר ורשות התחרות פרסמה בשבוע שעבר ביום ד’ את תוצאות מכרז התמרוץ השני במתווה שמביא לחובת פריסה מלאה של סיבים אופטיים שתביא לקפיצה טכנולוגית וכלכלית למשקי הבית בפריפריה, תגביר את יכולות התעסוקה, החינוך והבריאות מרחוק, ותזניק את הכלכלה הישראלית קדימה.

בין היישובים הזוכים שיפרסו בסיבים האופטיים: אדורה, אשכולות, טנא, סוסיה, סנסנה, עתניאל, פני חבר, שמעה, תלם וחגי, אלון מורה, איתמר, גבעת עוז, דרום חברון, טלמון ועוד.

השר ד”ר שלמה קרעי: “כשר התקשורת אני ממשיך במהפכה לחיבור בין מקומות ולהביא את בשורת האינטרנט המהיר לכל נקודה במדינת ישראל וגם אליכם, תושבי יהודה ושומרון.

פרסום תוצאות המכרז השני- תוצאות

בקרוב אתם, תושבי האיזור, תהנו מתשתיות איכותיות שיאפשרו מהירות גלישה גבוהה. כך יהיה ניתן לצמצם פערים בין מקומות ולהנות מאופציה ללמוד מרחוק, להתחבר למקומות שונים בעולם ואפילו לקבל שירותי רפואה איכותיים מרחוק.

בכדי לקדם את פרויקט הסיבים משרד התקשורת הקים את קופת התמרוץ – קופה אשר מסבסדת פריסת סיבים במאות יישובים ברחבי המדינה. זאת הדרך שלנו לוודא שאף יישוב מרוחק ומגזר לא יישארו מאחור.

משרד התקשורת בראשותי ישלים בקרוב את פריסת הסיבים ברחבי המדינה וישים את ישראל בצמרת המדינות המובילות בפריסת הסיבים ולשירותיי האינטרנט המהיר והמתקדם בעולם. אמשיך בעז”ה לקדם ביד רמה שינויים לטובת עם ישראל”.

המפעל הציוני כתבה ראשית תחבורה ותשתיות